bevestigingsset hoedenplank met rolhoes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2011 23:23 #1087103
door V700 register
bevestigingsset hoedenplank met rolhoes is gemaakt door V700 register
Hallo,
Ik heb twee dealers gebeld (Henk Scholten en Nordicar) en beide geven aan dat een bevestigingsset voor de 940 hoedenplank/rolhoes niet (meer) te leveren is.Laat ik nou net zo'n ding gekocht hebben...
Wie-o-wie heeft er nog eentje voor me? Of is er anders iets 'in elkaar te fabrieken' (liever niet, maar beter dan werkeloos achterin laten slingeren...
Ik heb twee dealers gebeld (Henk Scholten en Nordicar) en beide geven aan dat een bevestigingsset voor de 940 hoedenplank/rolhoes niet (meer) te leveren is.Laat ik nou net zo'n ding gekocht hebben...
Wie-o-wie heeft er nog eentje voor me? Of is er anders iets 'in elkaar te fabrieken' (liever niet, maar beter dan werkeloos achterin laten slingeren...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2011 01:37 #1317448
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Los
Hallo Leon
De onderdelen krijg je nog gewoon los, ik meen zelfs nog in verschillende kleuren. Kosten alles bij elkaar meen ik nog geen 24 euro. Je hebt, als de hoedenplank/rolhoes verder kompleet is, vier "schroeven" nodig en vier "tegenstukken". Zou best wel eens kunnen, dat al alle onderdelen beschreven staan op dit forum. Zoek maar eens op "rolhoes met hoedenplank" en kijk dan vooral ook in draadjes waarin ik wat geschreven heb.
groetjes
Mathy
De onderdelen krijg je nog gewoon los, ik meen zelfs nog in verschillende kleuren. Kosten alles bij elkaar meen ik nog geen 24 euro. Je hebt, als de hoedenplank/rolhoes verder kompleet is, vier "schroeven" nodig en vier "tegenstukken". Zou best wel eens kunnen, dat al alle onderdelen beschreven staan op dit forum. Zoek maar eens op "rolhoes met hoedenplank" en kijk dan vooral ook in draadjes waarin ik wat geschreven heb.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2011 20:47 #1317577
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En wat niet leverbaar is ,
En wat niet leverbaar is , is wat jij de 'tegenstukken' noemt Mathy. Daar moet je dan dus zelf iets voor verzinnen. De schroeven zijn nog wel gewoon te bestellen.
Moderators: Jerry Stam