Maxi Cosi gordel (Opgelost)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik las wel dat je bijv bij Brezan een verlenger kunt kopen waarmee je de gordel verlengt vanaf het punt waar ie met de bout in de auto vast zit, bij de zitting dus. Heeft iemand daar ervaring mee?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is in ieder geval wel wat ik in mijn reactie hierboven probeerde aan te geven. Goed bevallen iig.willemvAnbenthem schreef : Ik las wel dat je bijv bij Brezan een verlenger kunt kopen waarmee je de gordel verlengt vanaf het punt waar ie met de bout in de auto vast zit, bij de zitting dus. Heeft iemand daar ervaring mee?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar i.d.d.een verlenger was makkelijker geweest maar wie moest ik dat toedertijd vragen?
De 700 vereniging bestond toen nog niet
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik had ergens gelezen toen ik voor in mijn 940 naar de juiste bevestiging op zoek was dat de gordelverlenger verboden is.
zie ook <a href=" www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publi...eren-in-de-auto.html "> www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publi...eren-in-de-auto.html
voor een maxi-cosi kom je echt uit op een easybase typen. of een geheel nieuwe langere gordel.
mvg Gerrit
940 2.3lpi lpt 98
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb onlangs een gordelverlenger voor mijn 945 gekocht (bij het VOMD), maar door snelle overgang van de kleine naar een autostoel heb ik deze niet meer nodig.
Interesse? Voor 15 Euro mag je hem hebben.
groeten, Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef : Kan inderdaad net.
Als je de maxi cosi in de bank drukt, met beleid, past ie er net in.
Meestal deed ik, de heupgordel eerst, dan de schouderband onder het blauwe clipje achterop, en daarna de gordel in de vanger, terwijl ik de stoel met kind en al, naar benede drukte.Werkt prima, zit goed strak vast.
Dat is inderdaad de beste manier.Zit ie goed strak vast. Lukt net. Wel een doek eronder om de lederen bekleding niet te beschadigen. Dank voor de tip!