Maxi Cosi gordel (Opgelost)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-04-2011 13:07 #1311643 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou, bij Automat een
Nou, bij Automat een verlenger gekocht (€17,95) En de verlenger in de ontvanger van de auto gedrukt...en dat past. Maar thuis kwam ik er achter dat de gordel niet in de verlenger past. Overigens sowieso niet achterin, want dat zijn andere gordels. Dus ik ga hem vandaag maar weer terugbrengen.
Ik las wel dat je bijv bij Brezan een verlenger kunt kopen waarmee je de gordel verlengt vanaf het punt waar ie met de bout in de auto vast zit, bij de zitting dus. Heeft iemand daar ervaring mee?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-04-2011 19:14 #1311778 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ahum

willemvAnbenthem schreef : Ik las wel dat je bijv bij Brezan een verlenger kunt kopen waarmee je de gordel verlengt vanaf het punt waar ie met de bout in de auto vast zit, bij de zitting dus. Heeft iemand daar ervaring mee?

Dat is in ieder geval wel wat ik in mijn reactie hierboven probeerde aan te geven. Goed bevallen iig.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2011 17:45 #1311873 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verschil
Héél lang geleden (1994) kwam onze éérst zoon te wereld Trots al een pauw zo,n maxi dinges op de achterbank van Slurpje gepast. Het kèn net....Maar ik als trotse vader nam er geen genoegen mee en ben eens op de sloop gaan kijken naar "iets anders".Rolmaat meegenomen en meten maar, de keuze was toen nog reuze.Het blijkt dat er verschillende lengtes in gordels zijn. Ik had er 2 te pakken die zo,n 3.30 cm lang waren.Genoeg dus voor die maxi dinges.ik heb ze over gezet en ze zo,n 10 jaar laten zitten.De kinderen waren toen uit de maxi dinges gegroeid en heb toe de org. gordels weer terug geplaatst.
Maar i.d.d.een verlenger was makkelijker geweest maar wie moest ik dat toedertijd vragen? 
De 700 vereniging bestond toen nog niet  

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-04-2011 00:27 #1311961 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet toegestaan
Hallo,

ik had ergens gelezen toen ik voor in mijn 940 naar de juiste bevestiging op zoek was dat de gordelverlenger verboden is.
zie ook <a href=" www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publi...eren-in-de-auto.html "> www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publi...eren-in-de-auto.html
voor een maxi-cosi kom je echt uit op een easybase typen. of een geheel nieuwe langere gordel.

mvg Gerrit
940 2.3lpi lpt 98

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-04-2011 08:34 #1311976 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gordelverlenger
Hoi,
Ik heb onlangs een gordelverlenger voor mijn 945 gekocht (bij het VOMD), maar door snelle overgang van de kleine naar een autostoel heb ik deze niet meer nodig.
Interesse? Voor 15 Euro mag je hem hebben.
groeten, Robert

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-04-2011 21:15 #1312317 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Strak

Baseman schreef : Kan inderdaad net.
Als je de maxi cosi in de bank drukt, met beleid, past ie er net in.
Meestal deed ik, de heupgordel eerst, dan de schouderband onder het blauwe clipje achterop, en daarna de gordel in de vanger, terwijl ik de stoel met kind en al, naar benede drukte.Werkt prima, zit goed strak vast.

Dat is inderdaad de beste manier.Zit ie goed strak vast. Lukt net. Wel een doek eronder om de lederen bekleding niet te beschadigen. Dank voor de tip!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC