bekleden dakraam
- Stefan Juffer
- Nieuw lid
-
Bedankt voor de hulp,
Groeten Stefan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helaas gaat dit dus niet bij ieder schuifdak op.... Als de bekledingsplaat breder is als het schuifdakje zelf en deze in de rails loopt van de cassette kun jet proberen tot je een ons weegt, maar krijg je het never voor elkaar op deze manier.Tomaat schreef :
thomv schreef : IK heb dit klusje afgelopen zomer gedaan
helaas ia het zo dat je je hemel moet latenzakken om het schuifdak eruit te halen
je moet eerst het dakraam in de klapstand zetten dan kijk je er vanaf het dak in en zie je 2 veertjes die maak je los
dan kan je het bekledings paneel naar achteren schuiven
echter om hem er uit te halen moet je de bak waar het dakraam in zit latenzakken of aleen de achterkand losmaken en hem kantelen en zo kan je dan de plaat eruit halen
een andere manier is er volgens mijn niet
mischien dat iemand anders het op een andere manier gelukt is
veel su6
grt Thom
bekleding los en gewoon het hele schuifdak eruit (4 x torckx), dan kan je zo die bekleding er uit pakken.
Nou weet ik niet waar je woont Stefan want anders kom je toch een keer langs (Alphen a d Rijn), dan help ik je wel.
Dit geld voor zowel de daken die in een 700 alsmede 800 / 900 series zijn gebruikt, afhankelijk van het type dak wat Volvo op dat moment heeft ingebouwd. Bij de 850 van mij kun je idd dat kleine hemeltje er zo uitpakken, terwijl ik er hier al zat heb gehad waarbij de gehele hemel en cassette los moest. Hetzelfde geld voor de 700 / 900 series. Bij de 760 van mij moest ook alles dus los.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
stefankampen schreef : Ik woon in Kampen dus dat is wel een stukje. maargoed, ik hou het aanbod in mijn achterhoofd. Is toch meer een klusje voor het voorjaar.
Bedankt voor de hulp,
Groeten Stefan
Hmm, ik heb het samen met Dutman gedaan in de zomer. Ik denk dat ik het nog wel weet. Het was vrij eenvoudig, als je het maar weet. ik woon in Genemuiden. Is het een estate?
745 GLE, B230F, 1988, USA. Handgeschakelde 5-bak (geen knopje op de pook).
LH Jetronic 2.2. 390.000km.