airbag passagier
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is het mogelijk een airbag voor de passagier in te bouwen?
En zo niet. is er een type 940 die wel een airbag voor de passagier heeft?
Gr John
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat ik wél weet is dat er in ieder geval 940`s gebouwd zijn die een plofzak voor de bijrijder hebben. Vooralsnog heb ik ze alleen in modeljaar '98 gezien, maar wellicht dat ze er voor modeljaar '98 ook al in zaten. Volgens mij maakt het type dan niet uit. Weet ook niet of het optie was of standaard, maar dat weet iemand hier vast wel te vertellen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De hele bovenkant van het dashboard aan de passagiers-kant is anders. De pijp naar het ventilatierooster loopt bij een auto zonder passagiers-airbag boven het kastje langs, en met airbag gaat hij er onder door. Nadeel is dat er nagenoeg geen ruimte meer voor het dashboardkastje overblijft.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, de mijne heeft hem en volgens opgave van Volvo Nederland is hij door de eerste eigenaar als optie besteld.johnvang schreef : En zo niet. is er een type 940 die wel een airbag voor de passagier heeft?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het dashboardkastje is ander en het dashboard heeft een klep, in plaats van een dichte kap.Als je het dash ook overzet, moet je toch een eind kunnen komen, maar inleren/aanmelden zal door de dealer moeten gebeuren.octavodia schreef : Een passagiersairbag inbouwen is niet mogelijk. Hebben dit gevraagd, dit komt inderdaad doordat de kant zonder aibag anders in elkaar zit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat kan zeker NIET, hij kan inderdaad niet af.Ja, door de stekker eruit te halen, maar dan valt de linkerkant ook op storing en kan de wereking niet meer worden gegarandeerd.henk 940LPT schreef : Ik dacht dat als je de passagiersairbag hebt, je deze niet simpelweg voor een ritje uit kunt zetten met een knop oid.
- V700 register
- Nieuw lid
-