wat mag een nieuw hemeltje kosten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2010 09:01 #1298318 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een goedkope oplossing bij
Een goedkope oplossing bij gedeeltelijk loshangen van de hemel is dmv spelden schuin in het boord prikken vastzetten van de bekleding. Werkt prima, geeftv wel een soort gecapitonneerd effect.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2010 09:21 #1298321 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik heb..
nog de juiste stof gevonden voor mijn hemeltje bij een leverancier bij mij in Roosendaal.
Gaat in de 1ste week van januari daarheen om te laten voorzien van eenb mooi hemeltje!!
Vrees wederom dat hij niet de goedkoopste is, maar op zijn vakgebied absoluut een van de betere in dit wereldje.
gaat dan ook gelijk mijn stoelen even repareren, zodat dat ook allemaal weer tip top is.
Eerlijkheid gebied mij te vertellen dat de hemel nog voor rekening kwam/komt van Carlo Schmidt, en hij is me netjes tegemoet gekomen hierin.
Ik betaal wat extra werk, en hij betaald zijn deel. Vind ik netjes van hem, temeer omdat onze start wat minder was!! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-12-2010 10:08 #1298325 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic deurbekleding

ton 760 gle schreef : Eerlijkheid gebied mij te vertellen dat de hemel nog voor rekening kwam/komt van Carlo Schmidt, en hij is me netjes tegemoet gekomen hierin.
Ik betaal wat extra werk, en hij betaald zijn deel.

Die ervaring heb ik ook met Carlo, 1 jaar nadat mijn deurbekleding van mijn V90  was gerepareerd heb ik nog een nieuwe erin gekregen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC