Deurpanelen
- V700 register
- Nieuw lid
-
De hout-lijn kan verder natuurlijk prima doorgezet worden in het interieur. Een houten inleg bovenop het dashboard en 'in' de deuren zou ook goed staan.
Ben overigens wel benieuwd hoe je die bovenste ventilatie-roosters netjes los hebt gekregen. Die zitten echt met vervelende klemmetjes vast!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja de achterdeuren moet ik nog doen,moet wel de deurpinnen wat omhoog buigenAlwood schreef : Heel mooi gedaan! Dat vraagt om meer. Persoonlijk zou ik ze waarschijnlijk van pianolak voorzien, en heel sterk afronden aan de rand. Door het oppervlak een kleine bolling mee te geven staat het minder als een tafel.
De hout-lijn kan verder natuurlijk prima doorgezet worden in het interieur. Een houten inleg bovenop het dashboard en 'in' de deuren zou ook goed staan.
Ben overigens wel benieuwd hoe je die bovenste ventilatie-roosters netjes los hebt gekregen. Die zitten echt met vervelende klemmetjes vast!
sterk afronden rand is niet mooi bij dit strak en hoekig volvo interieur
en die ventilatie-rooster een slag met de schroevendraaier in de kartonen deurpanelen en de zaak is los
Pianolak dan krijg je weer zoon plastic effect niet mooi gewoon wat lijnolie klaar
groet Kilat
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Anderen houtsoort ,ja alle houtsoortenhdalhuisen schreef : Is dit in ook in andere houtsoort te maken enne is het goedkoop ???
Goedkoop ,ja zelf doen
Groet, Kilat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb maar één deurpaneel waarvan ik zeg dat kan beter
Dus stel: Ik stuur jou een stukje "hout"wat in Slurpje zit geplakt(als voorbeeld) kun jij er dan een soort gelijk "deurpaneel "van maken.( wel 4 stuks natuurlijk!) Is het erg kostbaar? Je mag ook antwoorden via de Pb hoor.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit kan natuurlijk ook in het zwart en dus voor 960 V/S90.
www.kunststofshop.nl/N_frame.html?http:/...-mm_-N_grp_23-1.html
Maar eens even een plaatje bestellen.
www.kunststofshop.nl
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ciao Eric
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb eindelijk de goede set deurpanelen weten om te ruilen voor twee in slechte staat en zal ze hopelijk komende week, aanbieden aan mijn Interieurbekleder, die graag een set ter test wilde hebben, om te zien wat ie ermee kan en wat dat zou kosten.canecorsoeric schreef : Is er ook een manier dit weer wat strak te trekken ????
Dus, dat is effe afwachten.