Nieuw kussen bestuurdersstoel gemonteerd heerlijk wat een verschil!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heerlijk wat een verschil.
Nieuw kussen bij de dealer gehaald. 111,- ex btw maar ik kreeg 30% korting.
93,- eurotjes. Moest wel uit zweden komen. Tevens meteen mij stoelverwarming gemaakt.
Deze was doorgebrand maar ik had nog een matje voor het zitvlak liggen.
Eens kijken of we de defecte kunnen maken.
Als er nog liefhebbers zijn.
Ik heb nog een heel rugmatje liggen en dan deze defecte. mag weg voor weinig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan zou ik <a href="/node/34457" target="_blank">hier</a> eens kijkenmvdijck schreef : Eens kijken of we de defecte kunnen maken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De prijs van bekleding staat geloof ik wel ergens op de site. Voor een heel interieur (voorstoelen compleet, en achterbank) kwam je erg hoog uit. Veel hoger dan de prijs die je voor een net 2e hands interieur hoeft neer te tellen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
het leren hoesje kan je nog kopen. Kost 400,- euor ex btw bij de dealer.
Een 2ehand uit een bestuurdersstoel werkt ook maar de leeftijd speelt bij dit schuim ook een rol.
Mijn leer was nog goed en mooi.het zit nu wel supper strak en netjes om het kussen.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
De bestuurdersstoel is er vaak al uitgehaald om te wisselen. Deze zijn vaak doorgezeten. Niet zo slim dus.
Even uitzoeken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
henk 940LPT schreef :
De prijs van bekleding staat geloof ik wel ergens op de site. Voor een heel interieur (voorstoelen compleet, en achterbank) kwam je erg hoog uit. Veel hoger dan de prijs die je voor een net 2e hands interieur hoeft neer te tellen.
Denk je dan aan €100, €500 of €1000? Ik bedoel een ruwe schatting
745 GLE, B230F, 1988, USA. Handgeschakelde 5-bak (geen knopje op de pook). 390000km.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
henk 940LPT schreef : Dacht dat alle hoezen (stoelen, achterbank) op 1200 euro uit komt oid. Was in ieder geval 1000+.Gebruikte interieuren gaan voor 100-300 euro, en dan heb je een matig tot goed (maar gebruikt exemplaar). Met matig bedoel ik: Instapschades, losse naden, uitgedroogd/gescheurd leer. Met goed bedoel ik gewoon netjes, maar zichtbaar dat het gebruikt is, het leer zit er iets minder strak omheen. Voor 500 euro zou je wel een gebruikt topinterieur moeten kunnen vinden, als je geduld hebt.
Hmmm...dure aangelegenheid. Één stoel opnieuw laten bekleden lijkt me een betere optie
745 GLE, B230F, 1988, USA. Handgeschakelde 5-bak (geen knopje op de pook). 390000km.