defecte aansteker
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-08-2010 20:43 #1082501
door V700 register
defecte aansteker is gemaakt door V700 register
Hallo
De cigaren aansteker van mijn 945 doet het niet meer.
Ik heb geprobeerd hem eruit te halen maar er ontbreken bij mij 2 schroefjes die ik er volgens VADIS eerst eruit zou moeten halen.
Ik heb natuurlijk wel eerst het vierkante afdek plaatje verwijderd.
Heeft iemand een idee hoe deze aansteker eruit te halen is?
trouwens de zekering is OK.
alvast bedankt,
Alex
De cigaren aansteker van mijn 945 doet het niet meer.
Ik heb geprobeerd hem eruit te halen maar er ontbreken bij mij 2 schroefjes die ik er volgens VADIS eerst eruit zou moeten halen.
Ik heb natuurlijk wel eerst het vierkante afdek plaatje verwijderd.
Heeft iemand een idee hoe deze aansteker eruit te halen is?
trouwens de zekering is OK.
alvast bedankt,
Alex
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-08-2010 21:09 #1285855
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bakje.
Je kunt het hele bakje eruit halen, dan zie je dat de aanstekerbehuizing met een soort grote moer vast geschroefd zit.
Dat bakje kan eruit, door de linkerkant van bovenaf gezien, tegen de wijzers van de klok in weg te draaien naar de bijrijdersstoel.Mogelijk moet eerst de radio eruit, omdat de originele frames, waar bijvoorbeeld de CR-series origineel in horen, de rand van het opbergvakje 'vasthouden'.Dat laatste is trouwens een rotklus.Ik zou eerst de asbak eruit halen, met behuizing en al en vervolgens het opbergvakje een beetje naar beneden duwen en eruit draaien, dikke kans dat dat afdoende is.
Dat bakje kan eruit, door de linkerkant van bovenaf gezien, tegen de wijzers van de klok in weg te draaien naar de bijrijdersstoel.Mogelijk moet eerst de radio eruit, omdat de originele frames, waar bijvoorbeeld de CR-series origineel in horen, de rand van het opbergvakje 'vasthouden'.Dat laatste is trouwens een rotklus.Ik zou eerst de asbak eruit halen, met behuizing en al en vervolgens het opbergvakje een beetje naar beneden duwen en eruit draaien, dikke kans dat dat afdoende is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-08-2010 21:26 #1285861
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je voor de snelle
Dank je voor de snelle reactie,
ik ga deze week een poging doen om hem eruit te krijgen
ik ga deze week een poging doen om hem eruit te krijgen
Moderators: Jerry Stam