SC-805 radio
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb namelijk het idee dat deze feature niet werkt op een S90. De radio zelf werkt perfect...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Over de SC-805 staat hierover in mijn instructieboek het volgende:
" met de ASC functie wordt het geluidsniveau van het audio-systeem automatisch aangepast aan de snelheid van de auto. Om de ASC uit te schakelen, drukt u op de CD-toets totdat de vermelding "ASC OFF" van het display is verdwenen. Om de ASC in te schakelen drukt u de CD-toets in totdat de vermelding "ASC ON" op het display verschijnt. ( na ong. 2 sec.) U kunt de gevoeligheid van de ASC-functie instellen door op de "CD + PRW"-toetsen te drukken. Door op de voorkeuzetoetsen 1,2 of 3 te drukken, stelt u de functie in op respectievelijk lage, normale en hoge gevoeligheid van de ASC."
Met deze handleiding kun je dus de ASC programmeren op je radio. Ik heb zelf de SC-802 en gebruik het eigenlijk niet. Maar het zit erop dus veel succes met het instellen van deze functie.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waar het mij omging (uit nieuwsgierigheid) hoe meet de radio de snelheid? Gaat dit met een draadje waaruit de radio de "data" haalt en dus het volume aanpast? Of een mic die de hoeveelheid ruis (lees windruis) meet?
Ik heb hem nu op gevoelig staan. Waarschijnlijk gaat het volume zo subtiel omhoog dat ik het niet merk
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
In de 10-polige stekker achterin de radio zit een geel/zwart draadje, ik meen op contact 7, die de snelheidspuls ontvangt en op basis daarvan bijstelt.VolvoS90 schreef : Waar het mij omging (uit nieuwsgierigheid) hoe meet de radio de snelheid? Gaat dit met een draadje waaruit de radio de "data" haalt en dus het volume aanpast?
Als het op windruis zou gaan, zouden er geen 3 standen zijn......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk dat wilde ik even weten, die Pin 7.Baseman schreef :
In de 10-polige stekker achterin de radio zit een geel/zwart draadje, ik meen op contact 7, die de snelheidspuls ontvangt en op basis daarvan bijstelt.VolvoS90 schreef : Waar het mij omging (uit nieuwsgierigheid) hoe meet de radio de snelheid? Gaat dit met een draadje waaruit de radio de "data" haalt en dus het volume aanpast?
Als het op windruis zou gaan, zouden er geen 3 standen zijn......
Mijn link kwam helaas niet zover:
www.tehnomagazin.com/Auto-radio-car-conn...Wiring-Connector.htm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb het nog even nagekeken, inderdaad B7, dus op de kleine van de twee stekkers.Als ie er niet zit, kan je hem nog van de tellerunit afhalen.VolvoS90 schreef : Kijk dat wilde ik even weten, die Pin 7.