Instapverlichting mijn gadget vd week!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-06-2010 20:54 #1279880 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lijn

Miquelangelo1969 schreef :

mbroeren schreef : Maar mijn CX Limousine Turbo2 ABS had zelfs verlichting onder de motorkap (een noodzakelijk kwaad bij die dingen......) als je 'm open deed.

Maar dat heeft toch bijna elke zichzelf respecterende baksteen? Tenminste, al mijn bakstenen waren/zijn van deze luxe voorzien....
GG,

zal wel afgeschaft zijn bij de 6-in-lijns dan ;-0

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-06-2010 20:57 #1279883 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zelfbouw
Met dank aan de Volvo,s 480 en de 440

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 01:54 #1279919 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Oooow
Hallo Henk
Kun je met wat foto's laten zien, waar die alternatieve binnenverlichting precies ingebouwd is?
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 08:58 #1279931 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Info.

Mathy schreef : Kun je met wat foto's laten zien, waar die alternatieve binnenverlichting precies ingebouwd is?

Als ik me niet vergis, zijn dat gewoon dezelfde lampjes als die je bij de dealer nog kunt bestellen, die zowel voor de 440, 480, 9-serie en de 90 serie baksteen geleverd is (en vast nog wel wat andere typen)
We hebben ten tijde van die groupbuy, waar ze meen ik 14 euro per stuk waren, hebben we ook een aantal foto's gezien van hoe ze zijn ingebouwd.Ik heb ze ook onder alle deuren, in de achterklep en in beide footwells.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 15:18 #1279966 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic motorruimteverlichting
ik heb ook een lampje onder de motorkap zitten. Maar ik vermoed dat de kap niet de originele is want A: het lampje zit er maar de bedrading niet en B: de kap sluit niet mooi aan op het front. Volgens mij is t een kap van een 940, iets schuinere lijn aan de voorzijde.

Lampje schakelt met een kwikschakelaar; lekker jaren '80 (toen asbest nog populair was)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 19:49 #1279988 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Bas

Baseman schreef : Ik heb ze ook onder alle deuren, in de achterklep en in beide footwells.

Ik kan op Henk's foto ongeveer zien waar de lampjes waarschijnlijk zitten.  Maar ik wil (redelijk) precies zien waar ze gemonteerd zijn.  In dit geval in Henk's auto, niet in die van jou of in een executive of ...
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 20:43 #1279992 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Foto,s?
Er zit bij Slurpje een "schopplaat" "onder het dashboard" links en recht daarvan zitten 2 Volvo 480 lampjes.Waarom 480 lampjes? Nou om deze lampjes zit een zwarte plastic hoes.Waardoor (nadat ik er aluminium foli heb ingeplakt) het licht weerkaast wordt.Daarnaast zit een schakelaartje waarmee ik alle extra verlichting kan uitzetten.makkelijk bij het sleutelen/stofzuigen enz.Bij de best. kant zit ook een schopplaat daar zit één lampje (ik dacht uit een Opel Record i.i.g een hele oude Opel)Net onder de lucht blazer voor de noten  deze is 2 de de breedte van die 480 lampjes.Achter de stoelen zitten 2 Volvo 440 dashboard lampjes.Dit alles voor de prijs van ??? € 7,50 !!
Eigelijk moet je het live zien.Het was best wel een boel werk ,maar ja ,dan heb je ook wat !

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2010 22:50 #1280015 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Waar?
Hallo Henk

hdalhuisen schreef : Achter de stoelen zitten 2 Volvo 440 dashboard lampjes.

Waar zitten die precies?
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC