Knoppen verlichting Instrumenten verlichting
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2010 23:47 #1081360
door V700 register
Knoppen verlichting Instrumenten verlichting is gemaakt door V700 register

Raadsel voor gevorderden :
Overal in de auto heb ik groene verlichting.
Behalve in de knoppen van de aanjager/kachelbediening.
Deze was wit en helder. Opengemaakt, blauwe lampjes erin (zoals het hoort), blauwe lichtverstuivers er voor (945 zoals het hoort) en jawel....prachtige blauwe gloed + bedieningsfrontje = groene instrumenten verlichting !!?
Nee, het effect is stralend wit licht. Het bedieningsfrontje is de fabrieks-af, niets aan de hand standaard zwarte plaatje met afbeelding kachelsstand, richting en koud/warm. Maar wel wit.....erg wit. Nog geen verdenking van heeeeeel licht groen.
Wieowie kent dit mij onverklaarbare lichtverschijnsel?
Raadsel voor gevorderden :
Overal in de auto heb ik groene verlichting.
Behalve in de knoppen van de aanjager/kachelbediening.
Deze was wit en helder. Opengemaakt, blauwe lampjes erin (zoals het hoort), blauwe lichtverstuivers er voor (945 zoals het hoort) en jawel....prachtige blauwe gloed + bedieningsfrontje = groene instrumenten verlichting !!?
Nee, het effect is stralend wit licht. Het bedieningsfrontje is de fabrieks-af, niets aan de hand standaard zwarte plaatje met afbeelding kachelsstand, richting en koud/warm. Maar wel wit.....erg wit. Nog geen verdenking van heeeeeel licht groen.
Wieowie kent dit mij onverklaarbare lichtverschijnsel?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2010 00:09 #1278821
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic of of
Hallo Jeroen
Volgens mij moeten er of blauwe lampjes en "witte" plaatjes in of blauwe plaatjes voor witte lampjes.
groetjes
Mathy
Volgens mij moeten er of blauwe lampjes en "witte" plaatjes in of blauwe plaatjes voor witte lampjes.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2010 00:30 #1278824
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geprobeerd
De combinatie witte lampjes met blauwe plaatjes (lichtverstuivers) heb ik ook geprobeerd. Jawel, ook prachtig helder wit licht.
Dus dat is het helaas niet.
Dus dat is het helaas niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2010 09:10 #1278831
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Te groot
De lampjes zijn niet te sterk (fel) door een te hoog vermogen (watt) ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-06-2010 00:03 #1278894
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic led
Vandaag geprobeerd met blauw led en verdomd.....blauwe knoppen verlichting. Dus nog niet groen, maar wel in kleur.
Nu op zoek naar groen led en net een tandje feller. Ik denk dan op alternatieve wijze dit storende detail te kunnen verhelpen.
Even was ik met LED bang voor een kermisattractie-achtige-afglans, maar dat lijkt niet te gebeuren.
Nu op zoek naar groen led en net een tandje feller. Ik denk dan op alternatieve wijze dit storende detail te kunnen verhelpen.
Even was ik met LED bang voor een kermisattractie-achtige-afglans, maar dat lijkt niet te gebeuren.
Moderators: Jerry Stam