ventilator kapot
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2010 20:18 #1081255
door V700 register
ventilator kapot is gemaakt door V700 register
Mijn blower doet niets meer. Zekering is goed, rijwind stroomt ook. Kleppen vallen nog duidelijk open en dicht (ze vallen wel heel duidelijk hoorbaar, net als onze schuurdeur). Heeft iemand nog een ventilator liggen voor mijn baksteen? Mag ook tweedehands. En is dat moeilijk aan te brengen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2010 20:28 #1278147
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wel
wel te doen zelf, zit achter/onder je je handschoenenvak, met 3 boutjes los, en dan zakt hij naar beneden. Wel de inspuitcomputer even los halen die daar tegen de spatbordkant zit, sleutelt wat makkelijker....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2010 00:02 #1278173
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic motor heb ik wel liggen ,
motor heb ik wel liggen , montage ook mogelijk!
gr jangeert
gr jangeert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2010 15:55 #1278212
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic contactjes
Kijk ook eens even of hij nog wel goed contact maakt, het komt nl wel eens voor dat te stekkertjes een beetje gaar zijn geworden over de jaren heen. ik heb dat bij diverse van onze taxi's meegemaakt. was een kwestie van een paar stekkertjes vervangen en 10 minuutjes werk en alles deed het weer zoals het moet.
Ik heb me trouwens eens laten vertellen dat het erg slecht is om de ventilator voor een lange tijd op vol vermogen te laten draaien omdat juist dan de stekkertjes eerder vergaan.

gr Ralph
Ik heb me trouwens eens laten vertellen dat het erg slecht is om de ventilator voor een lange tijd op vol vermogen te laten draaien omdat juist dan de stekkertjes eerder vergaan.

gr Ralph
Moderators: Jerry Stam