Welke MP3 autoradio gaat het worden ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat denk je, kan op zoiets een USB-HD-drive die geen netstroomvoeding nodig heeft?Baseman schreef : Ik kreeg gisteren een krantje van de ATU binnen, daar stond er eentje in met vergelkijkbaar uiterlijk, voor ik meen 35 euro, nieuw.Ding heet CT-300 en ziet er zo uit.
<a href=" www.autoteilestore.com/content/common/bi...gartnr=7B8M01113148# ">www.autoteilestore.com/ats/imgsvlt?key=7B8M01113148&size=l " alt="Fenster schliessen!" />
Zoals je ziet, dus zonder CD-sleuf.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
In die laatste passen SD's. Geen idee of er ook SD-HC's in passen. Zo niet, dan passen er maximaal 2GB SD kaartjes in.
Ik gebruik zelf ook SD kaarten (in m'n HDDnavigatie/DVDreceiver). Op 2GB passen ongeveer 13 CD's, gesampled op 320 mbps. Da's een behoorlijk hoge kwaltiteit. Neem je genoegen met een mindere kwaliteit, dan passen er meer albums op. Let wel even op of ie alleen met constante bitrates kan werken of ook met variabele bitrates. Dat laatste maakt het MP3tje nog wat kleiner. Maar als ie er niet mee om kan gaan ...
CD speler heb je dus niet meer nodig, behalve om van je CDtje MP3tjes te maken.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk het niet, de meeste hebben verhoudingsgewijs een forse voeding nodig en dat zal denk ik niet uit de radio komen.mbroeren schreef : <a href=" www.autoteilestore.com/content/common/bi...gartnr=7B8M01113148# "> Wat denk je, kan op zoiets een USB-HD-drive die geen netstroomvoeding nodig heeft?
Ik dacht al een stapje verder, door het ontbreken van het CD loopwerek, is er volgens mij ruimte zat in die radio.Als je een USB-IDE converter hebt, uit een oude pocket-HD, zo'n 2.5" ding, dan moet het toch mogelijk zijn die twee te combineren, door de disc in de radio zelf te monteren, een gig of 20 zeg maar.Als je de USB connectors een beetje leuk soldeert, kun je zonder contact aan, de disc vullen met Data, en met conatct aan, de disc gebruiken om af te spelen.Safer, is een schakelaartje, denk ik.
De oplossing is trouwens altijd simpel.Als je je HD als FAT32 formateert en niet als NTFS, dan kun je hem gewoon als filestorage gebruiken, zoals een USB stick.Het enige waar je voor moet zorgen, is een aparte voeding van 5 volt, zoals Gerrieberry mee bezig is.Dan haal je de prik van de ene stekker, de data loopt door de andere.De data gaat dan in de radio, de prik komt dan van elders.
- V700 register
- Nieuw lid
-
overmorgen
stuk..
Ik zou het gewoon maar niet doen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ziet er prima uit en 'draait' als een dolleman.
Prima geluidje en gaat hard genoeg.
Ideaal, niets meer los in de auto, maar wel 'al' je muziek bij je ...
Ik heb er meteen 3 besteld voor mijn auto's, nu maar zien hoe lang ze houden.
Gr.