klokverstelling 940
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Je zou een mailtje kunnen sturen met kiek naar de bekende klokken-reparateur in Oosterhout ( Alleen Volvo ).

groet
Zappa
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je die man maar betaald, repareerd ie denk ik alles.jdutman schreef : Dat is de bekende kilometerteller-klokken reparateur. Ik weet niet of hij ook uurwerken doet, maar in eerste instantie wil ik dit zelf oplossen. Kan toch niet zo moeilijk zijn...
Ik heb de klok, met 'externe' verstelling hier nog liggen, evenals de getoonde schakelaar.Mocht je het willen uitproberen, ben je welkom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zou toch kijken of je die lampjes kunt maken en of de verstelling daarna toch niet spontaan weer werkt...Tenminste, ik neem aan dat je op termijn die lampjes ook weer werkend wil hebben ?jdutman schreef : de twee lampjes die het schakelaarpaneel verlichten zijn overigens kaduuk maar dit heeft geen relatie met de klokverstelling denk ik??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Of de klok gelijkzetten?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Ik verdenk de schakelaar eigenlijk, het electronische gedeelte kan weinig aan fout zijn lijkt me, als de draden allemaal heel zijn. Ik zal de schakelaar eens omwisselen kijken of dat helpt.