Hamertje tik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Boven aan één kant vastgeschroefd in het gat waar een afdekplaatje overheen zat, en dan dus nog maar één extra gaatje erbij.
Een plekje zoals dit schijnt beter te zijn dan ergens bij de voeten, ivm bereikbaarheid mocht je ondersteboven in de gordels hangen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Zelfs ik, met slechts 1,75 lengte, kom al met mijn hoofd flink in de buurt van de handgreep: het past eigenlijk dus gewoon niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Zou dat hele hamertje niet gaan vliegen als je een knal maakt?
Mazzel
- V700 register
- Nieuw lid
-
En hoe zit het dan bij een aanrijding aan de passierzijde, daar zit toch ook een handvat. Dus dan zit de passagier aan de onveilige kant.Chilm schreef : Houdt er wel rekening mee dat bij een aanrijding in de zijkant je met je hoofd er tegenaan slaat.Kan me voorstellen dat dat hamertje dan ernstige verwondingen toe kan brengen.Meen me ook te herinneren dat er hier een discussie is geweest dat er om die reden ook geen handgreep zit.M.a.w. lijkt handig, totdat...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mij niet hoor, niemand wil met mij meerijden lol ;bvolvo-henk schreef :
En hoe zit het dan bij een aanrijding aan de passierzijde, daar zit toch ook een handvat. Dus dan zit de passagier aan de onveilige kant.Chilm schreef : Houdt er wel rekening mee dat bij een aanrijding in de zijkant je met je hoofd er tegenaan slaat.Kan me voorstellen dat dat hamertje dan ernstige verwondingen toe kan brengen.Meen me ook te herinneren dat er hier een discussie is geweest dat er om die reden ook geen handgreep zit.M.a.w. lijkt handig, totdat...
- V700 register
- Nieuw lid
-
De passagierszijde voorin is bewezen de onveilgste, of liever, minst veilige plek in de auto.Nog een reden om te kiezen voor een auto met bijrijdersairbag en de kleine(n) achterin te zetten.volvo-henk schreef : En hoe zit het dan bij een aanrijding aan de passierzijde, daar zit toch ook een handvat. Dus dan zit de passagier aan de onveilige kant.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Succes! Rudiger
ps ik vind hetwel een aardige foto van je interieur + wolkjes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan kan niet de bedoeling zijn en volgens mij is dan gewoon het slotje stuk.rudiger schreef : Als je ondersteboven hangt gaat het klepje bijna vanzelf open, kun je er ook makkelijk bij ...