middenarmsteun/kinderzitje

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2009 18:54 #1077102 door V700 register
middenarmsteun/kinderzitje is gemaakt door V700 register
goede dag allemaal
Ik heb via 1 van de vele volvo onderdelen leveranciers een gebruikte middenarmsteun?kinderzitje gekocht en gevraagd om de kleur leder beige
Pakket is zo juist binnen gekomen, maar helaas is de kleur toch anders (donkerder))
Het zitje zelf ziet er keurig uit
Ik kan het natuurlijk terug sturen
Maaik zat ook te denken om het opnieuw te laten bekleden, weet iemand misschien wat dit zou kunnen gaan kosten of misschien weet iemand een adres in de omgeving van rotterdam den haag

Of stoeltje zo erin zetten en dan maar kleur verschil 

groetjes Peter67

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2009 19:16 #1251301 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic middenarmsteun/kinderzitje

Hoi Peter,
nav je vraag/opmerking:

1. Wellicht is een kijkje bij de leerlooier in Den Haag een optie. Verkopen goede leer/skai verven.
  leerlooier.nl/catalog/
2. Waar, bij wie heb je dit zitje geregeld. Zou ook nog wel belangstelling voor hebben voor zo'n zitje.

Groet,
Joep

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2009 19:47 #1251305 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geregeld bij
kom bij hunter parts vandaan
is wel een gebruikte, maar dat had je misschien al begrepen
groetjes Peter67

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2009 09:26 #1251354 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zelf doen?

peter67 schreef : Maaik zat ook te denken om het opnieuw te laten bekleden, weet iemand misschien wat dit zou kunnen gaan kosten of misschien weet iemand een adres in de omgeving van rotterdam den haag

Kun je niet met een stuk stoel (of de auto) naar die genoemde leerlooier en een stuk je leder aanschaffen wat er mooi uit ziet en qua kleur past, laten we zeggen ongeveer 1m2?Als je de hoes, die los is, eraf haalt, kun je hem overtrekken op het nieuwe stukkie leder en vervolgens met een leernaald de delen in elkaar zetten.
Ik heb zo als eens een slaapzak gemaakt en een complete hoofdsteun, zonder naaimachine, als je maar geduld hebt.....De achterkant van de achterbank staat nog op de planning......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2009 10:27 #1251368 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Knustelvreugde!

Baseman schreef :

peter67 schreef : Maaik zat ook te denken om het opnieuw te laten bekleden, weet iemand misschien wat dit zou kunnen gaan kosten of misschien weet iemand een adres in de omgeving van rotterdam den haag

Kun je niet met een stuk stoel (of de auto) naar die genoemde leerlooier en een stuk je leder aanschaffen wat er mooi uit ziet en qua kleur past, laten we zeggen ongeveer 1m2?Als je de hoes, die los is, eraf haalt, kun je hem overtrekken op het nieuwe stukkie leder en vervolgens met een leernaald de delen in elkaar zetten.
Ik heb zo als eens een slaapzak gemaakt en een complete hoofdsteun, zonder naaimachine, als je maar geduld hebt.....De achterkant van de achterbank staat nog op de planning......

Bas, wat een knutselvreugde zo met de hand een slaapzak, een ware ambachtsman!
Peter 67: mbt de prijs voor het herbekleden; in onderstaande topic was deze vraag ook gesteld en Asater gaf aan hier navraag over te doen, antwoord is nog open.
<a href="/node/27623"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/27623

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2009 16:33 #1251403 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verfsetje
Op de VKB liep ik tegen hetzelfde probleem aan. Op zoek naar een zwarte of grijze middenarmsteun. Niet meer te koop, wel beige.
Bij Albert van den Hoven en Bram Smits, albra.info@gmail.com kreeg ik het advies een verfset te kopen voor circa € 20,--. Alleen weet ik de leverancier niet meer, omdat ik nu een steun van een mede lid kan overnemen. Maar als je ze mailt kunnen zij je vast wel de gegevens geven van de leverancier van die setjes. En zal ongetwijfeld goedkoper zijn dan opnieuw laten bekleden.
En anders eens kijken bij dr.Vinyl. Die weten daar ook alles van. Hebben met onze vereniging al twee keer een succesvolle dag gehad bij Dr. Vinyl. Als je lid wordt van onze club krijg je vast korting .

Succes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2009 14:38 #1252552 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic peter67 schreef: goede dag

peter67 schreef : goede dag allemaal
Ik heb via 1 van de vele volvo onderdelen leveranciers een gebruikte middenarmsteun?kinderzitje gekocht en gevraagd om de kleur leder beige
Pakket is zo juist binnen gekomen, maar helaas is de kleur toch anders (donkerder))
Het zitje zelf ziet er keurig uit
Ik kan het natuurlijk terug sturen
Maaik zat ook te denken om het opnieuw te laten bekleden, weet iemand misschien wat dit zou kunnen gaan kosten of misschien weet iemand een adres in de omgeving van rotterdam den haag
Of stoeltje zo erin zetten en dan maar kleur verschil 
groetjes Peter67

Bij de leerlooier in Den haag verf laten maken gisteren er opgedaan met een roller.
Ziet er keurig uit, nu nog wachten tot mijn dochter nog iets is gegroeid (gordel gaat over haar gezicht)
De 945 wordt steeds mooier

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC