middenarmsteun/kinderzitje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb via 1 van de vele volvo onderdelen leveranciers een gebruikte middenarmsteun?kinderzitje gekocht en gevraagd om de kleur leder beige
Pakket is zo juist binnen gekomen, maar helaas is de kleur toch anders (donkerder))
Het zitje zelf ziet er keurig uit
Ik kan het natuurlijk terug sturen
Maaik zat ook te denken om het opnieuw te laten bekleden, weet iemand misschien wat dit zou kunnen gaan kosten of misschien weet iemand een adres in de omgeving van rotterdam den haag

Of stoeltje zo erin zetten en dan maar kleur verschil

groetjes Peter67
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Peter,
nav je vraag/opmerking:
1. Wellicht is een kijkje bij de leerlooier in Den Haag een optie. Verkopen goede leer/skai verven.
leerlooier.nl/catalog/
2. Waar, bij wie heb je dit zitje geregeld. Zou ook nog wel belangstelling voor hebben voor zo'n zitje.
Groet,
Joep
- V700 register
- Nieuw lid
-
is wel een gebruikte, maar dat had je misschien al begrepen
groetjes Peter67
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kun je niet met een stuk stoel (of de auto) naar die genoemde leerlooier en een stuk je leder aanschaffen wat er mooi uit ziet en qua kleur past, laten we zeggen ongeveer 1m2?Als je de hoes, die los is, eraf haalt, kun je hem overtrekken op het nieuwe stukkie leder en vervolgens met een leernaald de delen in elkaar zetten.peter67 schreef : Maaik zat ook te denken om het opnieuw te laten bekleden, weet iemand misschien wat dit zou kunnen gaan kosten of misschien weet iemand een adres in de omgeving van rotterdam den haag
Ik heb zo als eens een slaapzak gemaakt en een complete hoofdsteun, zonder naaimachine, als je maar geduld hebt.....De achterkant van de achterbank staat nog op de planning......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bas, wat een knutselvreugde zo met de hand een slaapzak, een ware ambachtsman!Baseman schreef :
Kun je niet met een stuk stoel (of de auto) naar die genoemde leerlooier en een stuk je leder aanschaffen wat er mooi uit ziet en qua kleur past, laten we zeggen ongeveer 1m2?Als je de hoes, die los is, eraf haalt, kun je hem overtrekken op het nieuwe stukkie leder en vervolgens met een leernaald de delen in elkaar zetten.peter67 schreef : Maaik zat ook te denken om het opnieuw te laten bekleden, weet iemand misschien wat dit zou kunnen gaan kosten of misschien weet iemand een adres in de omgeving van rotterdam den haag
Ik heb zo als eens een slaapzak gemaakt en een complete hoofdsteun, zonder naaimachine, als je maar geduld hebt.....De achterkant van de achterbank staat nog op de planning......
Peter 67: mbt de prijs voor het herbekleden; in onderstaande topic was deze vraag ook gesteld en Asater gaf aan hier navraag over te doen, antwoord is nog open.
<a href="/node/27623"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/27623
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij Albert van den Hoven en Bram Smits, albra.info@gmail.com kreeg ik het advies een verfset te kopen voor circa € 20,--. Alleen weet ik de leverancier niet meer, omdat ik nu een steun van een mede lid kan overnemen. Maar als je ze mailt kunnen zij je vast wel de gegevens geven van de leverancier van die setjes. En zal ongetwijfeld goedkoper zijn dan opnieuw laten bekleden.
En anders eens kijken bij dr.Vinyl. Die weten daar ook alles van. Hebben met onze vereniging al twee keer een succesvolle dag gehad bij Dr. Vinyl. Als je lid wordt van onze club krijg je vast korting .
Succes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij de leerlooier in Den haag verf laten maken gisteren er opgedaan met een roller.peter67 schreef : goede dag allemaal
Ik heb via 1 van de vele volvo onderdelen leveranciers een gebruikte middenarmsteun?kinderzitje gekocht en gevraagd om de kleur leder beige
Pakket is zo juist binnen gekomen, maar helaas is de kleur toch anders (donkerder))
Het zitje zelf ziet er keurig uit
Ik kan het natuurlijk terug sturen
Maaik zat ook te denken om het opnieuw te laten bekleden, weet iemand misschien wat dit zou kunnen gaan kosten of misschien weet iemand een adres in de omgeving van rotterdam den haag
Of stoeltje zo erin zetten en dan maar kleur verschil
groetjes Peter67
Ziet er keurig uit, nu nog wachten tot mijn dochter nog iets is gegroeid (gordel gaat over haar gezicht)
De 945 wordt steeds mooier