"nep hout ?"
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Heb wel wat gevonden. Heb adres en telefoonnr. op "zoeken" van Startpagina. Ik heb alleen weer niet het lef te bellen. Waar ik wel aan heb zitten denken: ik koop het setje van Marktplaats, bekijk hier welke onderdeeltjes erin zitten. Vervolgens probeer ik deze (voor weinig) op de sloop dan te bemachtigen. Kom ik dan inmiddels via Paul (en jou....) verder, dan kunnen we het experiment vervolgen. Ik wil hierin wel investeren.
Gegevens: W.T.P. Paul Destombes, Kloosterstraat 102, 2275 Gierle.
GSM 32(0)499.24.87.00
Gr., geejee

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Of je haalt op de sloop de zwarte plastic onderdelen en brengt die naar dat adres dat je gevonden hebt. Ze kunnen je ook vast wel laten zien, aan de hand van een voorbeeldje, hoe zoiets uit gaat zien. (Of ze doen één onderdeel terwijl je wacht op het resultaat)
En als je naderhand zo iets hebt van: "Het is toch niet wat ik zoek", zet je de originele zwarte kunststof weer in je auto en verkoopt de onderdelen met die ge-watertransfer-d zijn.
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
Vergeten mee te nemen/over te schrijven, adres volgt, sorry, ik zag om 5 voor elf dat m'n sjek op was, benzinepomp gaat om elf uur dicht.............
Met rokende wielen sjek wezen halen............
Verpakking vergeten natuurlijk!
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Geejee,geejee schreef : Ries, ik zou het prachtig vinden als je mij dat bedrijf even kunt mailen, alvast bedankt! Belooft in ieder geval weer iets meer.
Het bedrijf heet PKI in Osnabruck en Geschaftsfuhrerin is een goede bekende van mij : Frau Beate Noppe. <a href=" www.pki-os.de/ "> www.pki-os.de/
Doe haar de groeten!
Groeten uit Prinsenbeek
Ries van Lomwel
Volvo 945 LPT estate 155PK MY 1998 Olive green
V70 2.4T 238PK MY 2002 Nautic blue
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb een tijdje getwijfeld en het houtsetje besteld. Misschien had ik beter de alu kunnenkopen! We zien wel!
Ik wil in ieder geval het dashboard wat levendiger maken.

Zoek op marktplaats naar advertentie nummer 278411367
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Gr., geejee
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had een set besteld voor mijn 1995 (MY1996) 940 en krijg een set waarop alleen staat: Volvo700 1985-1991!
Er zitten toch verschillen in die auto's? Wie weet dat? Ikzelf heb na de 240's meteen een 940 gekocht en heb dus de 700 serie overgeslagen!
Ik heb het setje maar even dichtgelaten voor het geval dat het weer retour kan!