bekerhouders
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Oeps, bijna vergeten. Zo te zien zakt het gedeelte waar je het blikje op zet nog iets verder naar beneden. Heb jij een idee hoe ver dat ding zakt?
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Die dikke armsteun met uitschuif-bekerhouders is volgens mij nog gewoon bij Wagner en Günter te koop. Ik vond het trouwens een rotding. Door zijn hoogte niet echt stabiel aanvoelend. Ook daardoor kun je niet lekker schakelen of je handrem bedienen. Je onderarm steekt te steil naar beneden. Als de bekerhouder is uitgeschoven kun je schakelen helemaal vergeten. m.a.w. een prul.
Gewoon bij de autoschop twee mooie uitzoeken en op de lamellen van de luchtinlaten (uitlaten) schuiven. De airco koelt je drankje ook nog, dus in geval van koffie; snel opdrinken.
Mazzel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geen idee, dat zal iemand moeten iottesten, zowel de diepte als de ruimte eronder.Ik heb een plank in het midden, dus dat gaat niet passen...Mathy schreef : Oeps, bijna vergeten. Zo te zien zakt het gedeelte waar je het blikje op zet nog iets verder naar beneden. Heb jij een idee hoe ver dat ding zakt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mij zat die met uitschuifbekerhouders al in de auto toen ik 'm kocht, en ik vind 'm heerlijk. Inderdaad, de handrem bedienen gaat niet zo fraai, maar schakelen gaat echt prima hoor. Ja, totdat er een blikje in de houder staat, dan moet je er "omheen" schakelen. Achja, ik ben er blij mee.frank620419319 schreef : Hoi samen.
Die dikke armsteun met uitschuif-bekerhouders is volgens mij nog gewoon bij Wagner en Günter te koop. Ik vond het trouwens een rotding. Door zijn hoogte niet echt stabiel aanvoelend. Ook daardoor kun je niet lekker schakelen of je handrem bedienen. Je onderarm steekt te steil naar beneden. Als de bekerhouder is uitgeschoven kun je schakelen helemaal vergeten. m.a.w. een prul.
Gewoon bij de autoschop twee mooie uitzoeken en op de lamellen van de luchtinlaten (uitlaten) schuiven. De airco koelt je drankje ook nog, dus in geval van koffie; snel opdrinken.
Mazzel
- V700 register
- Nieuw lid
-
www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/ed-classified/tid/287
Soms zijn de dingen dichterbij dan je denkt...
- V700 register
- Nieuw lid
-

die din maat bekerhouder vind ik wel erg ineteressant, waar kan ik zoiets kopen>?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zal ik hem voor je bestellen, naar je toe laten sturen en als ie bevalt een groupbuy opstarten, op basis van jouw ervaring ermee?Of is er verder geen animo voor?r.degoederen schreef : die din maat bekerhouder vind ik wel erg ineteressant, waar kan ik zoiets kopen>?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
20 euro, ergens rond die koers, maar wellicht kan het voor minder, bij grotere aantallen, dat zou dan de opzet een beetje zijn.r.degoederen schreef : ja doen wat mij betreft, kost da ongeveer of had je dat al gemeld?
- V700 register
- Nieuw lid
-