bekerhouders

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2009 23:51 #1236038 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Zakken
Hallo Bas
Oeps, bijna vergeten.  Zo te zien zakt het gedeelte waar je het blikje op zet nog iets verder naar beneden.  Heb jij een idee hoe ver dat ding zakt?
groetjes
Mathy 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Frank van der Zee (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2009 23:59 #1236039 door Frank van der Zee (GAST)
Beantwoord door Frank van der Zee (GAST) in topic Bekerhouder
Hoi samen.
Die dikke armsteun met uitschuif-bekerhouders is volgens mij nog gewoon bij Wagner en Günter te koop. Ik vond het trouwens een rotding. Door zijn hoogte niet echt stabiel aanvoelend. Ook daardoor kun je niet lekker schakelen of je handrem bedienen. Je onderarm steekt te steil naar beneden. Als de bekerhouder is uitgeschoven kun je schakelen helemaal vergeten. m.a.w. een prul.
Gewoon bij de autoschop twee mooie uitzoeken en op de lamellen van de luchtinlaten (uitlaten) schuiven. De airco koelt je drankje ook nog, dus in geval van koffie; snel opdrinken.
Mazzel

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2009 00:16 #1236041 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen idee.

Mathy schreef : Oeps, bijna vergeten.  Zo te zien zakt het gedeelte waar je het blikje op zet nog iets verder naar beneden.  Heb jij een idee hoe ver dat ding zakt?

Geen idee, dat zal iemand moeten iottesten, zowel de diepte als de ruimte eronder.Ik heb een plank in het midden, dus dat gaat niet passen...;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2009 00:20 #1236044 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou nou nou

frank620419319 schreef : Hoi samen.
Die dikke armsteun met uitschuif-bekerhouders is volgens mij nog gewoon bij Wagner en Günter te koop. Ik vond het trouwens een rotding. Door zijn hoogte niet echt stabiel aanvoelend. Ook daardoor kun je niet lekker schakelen of je handrem bedienen. Je onderarm steekt te steil naar beneden. Als de bekerhouder is uitgeschoven kun je schakelen helemaal vergeten. m.a.w. een prul.
Gewoon bij de autoschop twee mooie uitzoeken en op de lamellen van de luchtinlaten (uitlaten) schuiven. De airco koelt je drankje ook nog, dus in geval van koffie; snel opdrinken.
Mazzel

Bij mij zat die met uitschuifbekerhouders al in de auto toen ik 'm kocht, en ik vind 'm heerlijk. Inderdaad, de handrem bedienen gaat niet zo fraai, maar schakelen gaat echt prima hoor. Ja, totdat er een blikje in de houder staat, dan moet je er "omheen" schakelen. Achja, ik ben er blij mee.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-04-2009 12:53 #1236126 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bekerhouders dichtbij
Die voor de middensteun worden hier aangeboden;
www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/ed-classified/tid/287
Soms zijn de dingen dichterbij dan je denkt...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2009 15:08 #1236908 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic blauw
middenarmsteun bekerhouder is zoals ie hier word aangeboden blauw, interieeur is zwart.

die din maat bekerhouder vind ik wel erg ineteressant, waar kan ik zoiets kopen>?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2009 15:15 #1236910 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hebben?

r.degoederen schreef : die din maat bekerhouder vind ik wel erg ineteressant, waar kan ik zoiets kopen>?

Zal ik hem voor je bestellen, naar je toe laten sturen en als ie bevalt een groupbuy opstarten, op basis van jouw ervaring ermee?Of is er verder geen animo voor?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2009 15:25 #1236912 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic JAAAAAAAA
ja doen wat mij betreft, kost da ongeveer of had je dat al gemeld?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2009 15:32 #1236913 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kosten.

r.degoederen schreef : ja doen wat mij betreft, kost da ongeveer of had je dat al gemeld?

20 euro, ergens rond die koers, maar wellicht kan het voor minder, bij grotere aantallen, dat zou dan de opzet een beetje zijn.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2009 15:37 #1236915 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic groupbuy
misschien eerst even animo checken, als er meer geinteresserden zijn kunnen we meerdere ervaringen opdoen, ook met inbouwen enzo, moet nog wel een oplossing verzinnen dan voor de voeding van de tom tom, tot mijn niet geringe verbasing is die namelijk best handig

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC