Driepersoons derde bankje

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2008 10:36 #1071583 door V700 register
Driepersoons derde bankje is gemaakt door V700 register
Gisteren op weg van Utrecht naar Amsterdam passeerde in op de A2 een blauwe 965 II of V90 met een driepersoons extra bankje in de kofferbak. Het bankje was in dezelfde kleur als de rest van de bekleding en had drie hoofdsteunen. Ik ging natuurlijk meteen in de ankers en droeg mijn vrouw op een foto te maken zodra de blauwe ons ingehaald zou hebben. Maar zover kwam het niet omdat ze er bij Vinkeveen afgingen. Geen foto dus. Is iemand bekend met driepersoons derde bankjes? Het lijkt mij geen orgineel Volvo bankje.
Groet,
Jan-Willem

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2008 12:55 #1222595 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In Veenendaal...
... of omgeving zit (zat? Mijn informatie is van ongeveer tien jaar geleden) een firma die standaard-stationcars voorziet van een extra bankje. Populair bij grote gezinnen. Opel-dealer Kirpestein in Wageningen leverde regelmatig Astra stations af die op deze manier drie zitrijen hadden gekregen. Carosseriebouwer Veth in Arnhem zou ook zoiets geleverd hebben.
Succes met verder zoeken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2008 13:19 #1222596 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zoeken

jgootzen schreef : Succes met verder zoeken.

Hoi Jan-Willem,
Ik heb al een (standaard) extra bankje dus ben niet op zoek. Het viel me gewoon op en ik vroeg me af dergelijke achtpersoons 940/960's bekend zijn.
Groet,
Jan-Willem

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC