stoelen van estate in sedan 740
- Jeroen Kok (GAST)
- Nieuw lid
-
Weet iemand of de achterbank van een 740 estate pas te maken is voor een sedan?
groeten, Sebastiaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar waarom wil je dat eigenlijk? Als je een estate-achterbank op het oog hebt dan raad ik je aan om even te wachten tot je een sedan-versie tegen het lijf loopt. Deze is in een oogwenk te wisselen en je houd de auto origineel.
Groet,
Tamas
- Jeroen Kok (GAST)
- Nieuw lid
-
groet, Sebastiaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeroen Kok (GAST)
- Nieuw lid
-
Dank je, ik zoek maar even verder.
Groet, Sebastiaan
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Vertel eens wat meer over dat interieur. Waar staat het? Welke kleur? Hoe ziet het eruit? Foto?Sebastiaan schreef : Ja, even wachten kan ook maar liep een fraai velours interieur van een estate tegen het lijf.
groetjes
Mathy (die al een grijs velour interieur voor een estate met lage achterbank heeft staan, maar daar zitten wat vouwtjes in de bekleding)
- Jeroen Kok (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik zal wat foto's maken mijn mobiel komende week. Het is donkergroen velours uit een 740.
Groeten, Jeroen

Maar je had een groen velour voor een station gevonden? Ik heb nog een sedan set liggen zonder bijbehorende sedan. (daar zoek ik een beige set voor namelijk) Ik heb wel een groene station met een slechte achterbank... wisselen zou een optie kunnen zijn. (dan gaat het lere beige sedan interieur geruild worden tegen velour)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- Jeroen Kok (GAST)
- Nieuw lid
-
Gisteren een compleet beige interieur gesloopt uit een 740 bij een boer, incl. lichtmetalen velgen.
Stoelen/ bank redelijk maar ben niet 100% tevreden eigenlijk. Wat voor sedan set heb je liggen? Misschien iets voor mij, foto?
Dat groene interieur van die station lijkt redelijk okaye maar op de bestuurdersstoel een licht slijtrandje en 1 brandgaatje...foto lukte niet goed, te donker maar vergelijkbaar met dat velours interieur op marktplaats.
groeten, Sebastiaan
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb alleen interesse in een grijs interieur. Maar ik denk dat ik het doe met het interieur dat ik in de garage heb staan. Is niet helemaal perfect, maar een beter zal moeilijk te vinden zijn lijkt me.
Het is alleen zo berekoud buiten...
groetjes
Mathy