skiluik demonteren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2008 23:53 #1222178
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mij kun je de
Volgens mij kun je de armsteun niet verwijderen zonder de rugleuning er af te halen. Tenminste, volgens mij niet, want de bouten waarmee die vast zit, zitten aan de buitenkant van de beugel van de armsteun en dat valt achter de rugleuning. Maar ik kan het mishebben zoals ik zei.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2008 00:02 #1222182
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja.
Dat heb je mis.Met een kleine ratel, met 200mm en 100mm verlengstuk en doppie 10 kun je precies langs de bank bij de boutjes.Ze zitten inderdaad wel aan de buitenkant, maar in mijn sedan heb ik zowel de eerste als de tweede keer in- en uitbouwen van de middenarmsteun, geen last gehad van de rest van de bank.EndlessQuest schreef : Maar ik kan het mishebben zoals ik zei.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2008 07:55 #1222201
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hm, ok, weer wat geleerd
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-12-2008 21:24 #1222270
door Maarten Varewyck
Beantwoord door Maarten Varewyck in topic 20 minuten
heb mn achterbank er ook al meermaals uit gehaald. al met al een werkje van om en bij de 20 minuten. eerst de zitting verwijderen en daarna de rugleuning. valt allemaal best mee, dus geen reden tot een ontvlambaar humeur isabelle 
zie wel dat jouw skileuk anders is dan dat van mij. 't mijne schuift opzij, en kan dus zon der enig probleem open gezet worden. beetje het principe van een schuifdeur. maakt het wel makkelijk om het open te doen, vermits er een lpg tank achter ligt. mss dat het daardoor bij het plaatsen van de tank aangepast is.
groeten,
Maarten
zie wel dat jouw skileuk anders is dan dat van mij. 't mijne schuift opzij, en kan dus zon der enig probleem open gezet worden. beetje het principe van een schuifdeur. maakt het wel makkelijk om het open te doen, vermits er een lpg tank achter ligt. mss dat het daardoor bij het plaatsen van de tank aangepast is.
groeten,
Maarten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2008 13:33 #1222322
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ander skiluik
Zou inderdaad best wel eens kunnen dat er bij u een ander luik in gezet is. Een luikje zoals er bij mij in zit zou namelijk geblokeerd worden door uw LPG tank.
Andere mogelijkheid is dat uw 940 jonger is en daardoor iets anders is uitgevoerd? Mijn 940 is een '92-er, een van de eersten dus.
Ik heb nog geen tijd gevonden om er mij mee bezig te houden, drukke tijden...
groetjes,Isabelle
Andere mogelijkheid is dat uw 940 jonger is en daardoor iets anders is uitgevoerd? Mijn 940 is een '92-er, een van de eersten dus.
Ik heb nog geen tijd gevonden om er mij mee bezig te houden, drukke tijden...
groetjes,Isabelle
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-12-2008 17:17 #1222339
door Maarten Varewyck
Beantwoord door Maarten Varewyck in topic omgekeerd
ofwel is het omgekeerd. Die van mij is namelijk van '91.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-12-2008 15:45 #1222441
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beetje onduidelijk
Bij de mijne is dat wat onduidelijk. Mijn 940 is voor het eerst ingeschreven in mei 1992 en het bijhorend instructieboekje is ook met dit jaartal bedrukt, maar een van de nummers op het gelijkvormigheidsattest eindigen op /91, dus het kan even goed een zijn van einde 91, modeljaar 1992 en indertijd gekocht+ingeschreven na een half jaartje showroom, al zou je dan weer verwachten dat ze een showroommodel voorzien van electrische ramen en een elektrisch dak, wat bij mij allebei met een draaihendel is...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-12-2008 20:23 #1222465
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic "M" of "N"
Hallo Isabelle
Mijn auto is van modeljaar 1991 en heeft dan ook een "M" in de VIN (chassisnummer zeggen de meesten ertegen). Als die van jou van 1992 is, zou er een "N" in moeten staan. Maar dan weet je natuurlijk nog niet van wanneer hij precies is. Modeljaren lopen bij Volvo van augustus tot juli.
groetjes
Mathy
Mijn auto is van modeljaar 1991 en heeft dan ook een "M" in de VIN (chassisnummer zeggen de meesten ertegen). Als die van jou van 1992 is, zou er een "N" in moeten staan. Maar dan weet je natuurlijk nog niet van wanneer hij precies is. Modeljaren lopen bij Volvo van augustus tot juli.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam