Snelheidsmeter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mvg . Joke .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het makkelijkste is de kabel vanaf de achteras volgen en dan in de linker achterwielkast(luikje openen) checken of de stekker wel goed verbonden zit.
Heb je de mogelijkheid om dat zelf te doen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De stekker reinigen en weer erin stoppen.Hetzelfde geldt voor de stekker in de achterbak.
Het kan goed zijn dat de signaalgever in de klok niet goed is en ja dan zal je het deksel moeten openen en die checken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je refereert hier steeds naar klok, waar ik denk dat het het diferentieel moet zijn, klopt dat? De steker zit op het differentieelhuis, toch?vilvi745turbo schreef : check eerst of de stekker goed zit op de achterasklok,er is er maar één dus dat is simpel.
De stekker reinigen en weer erin stoppen.Hetzelfde geldt voor de stekker in de achterbak.
Het kan goed zijn dat de signaalgever in de klok niet goed is en ja dan zal je het deksel moeten openen en die checken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, ik bedoel echt steker, stekker is volgens NEN1010 incorrect.Het blijft bij mij een steker, sorry.........vilvi745turbo schreef : En jij bedoelt waarschijnlijk stekker ipv steker
Vandale vindt dit:stek·ker de; m -s (elektr) voorwerp dat, in een stopcontact gestoken, een elektrische stroom door een ermee verbonden draad laat gaan: (fig) de ~ eruit trekken ergens een eind aan maken
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Al heb ik nooit begrepen waarom men het diffencieel een "klok" noemde..........
Waarschijnlijk omdat er nogal veel tandwiel abacadabra in zit, zoals in een klok. (analoog)
<u>Joke</u>; massa draadje naar je achteras, kan ook nog welles helpen een "hard" puls signaal naar je snelheids meter te krijgen.