Hemel bekleding 700 serie

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2008 23:52 #1206775 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja.

Michael Oud schreef : Kun je bij de beste man ook kiezen voor zwarte alcantara bekleding?

Ik heb het al eens nagevraagd bij hem. Is niet goedkoop, maar kies een stofje (lees/kunstleer/gewoon stof, whatever) en hij maakt het voor je.Maar, handgemaakt, dat wel. Logo erin, streepje erdoor, leder/alcantara geen enkel probleem.Bel hem eens, wat de opties allemaal zijn. Zijn nummer staat op <a href=" www.bklokgieters.nl/ " target="_blank">zijn website.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 00:05 #1206779 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dank!

Baseman schreef : Ik heb het al eens nagevraagd bij hem. Is niet goedkoop, maar kies een stofje (lees/kunstleer/gewoon stof, whatever) en hij maakt het voor je.Maar, handgemaakt, dat wel. Logo erin, streepje erdoor, leder/alcantara geen enkel probleem.Bel hem eens, wat de opties allemaal zijn. Zijn nummer staat op <a href=" www.bklokgieters.nl/ " target="_blank">zijn website.

Dank u, daar kan ik wat mee. Ik zou het opzich ook zelf willen proberen, maar ik zou niet weten waar ik alcantara kan krijgen. Ziet er allemaal keurig uit trouwens.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 00:10 #1206781 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Losse verkoop

Michael Oud schreef : ...... maar ik zou niet weten waar ik alcantara kan krijgen. Ziet er allemaal keurig uit trouwens.

Nou, bij hem dus.
Ik heb er een rolletje bekleding voor de achterbak gekocht, net als al 3 keer een rol voor de hemel.Deurpaneel-paneeltjes komen nog.
Hij verkoopt ook gewoon stof 'aan de meter' dus als je daar langsrijdt (hij heeft best veel liggen, maar niet altijd alles op voorraad) kun je iets uitkiezen en een stukje bestellen.Met de hand erin zetten, zal best lukken.Hoor ik nou dat je dus halfleder hebt, en het middenstuk zou willen vervangen? Mooi klusje.Alcantara is niet goedkoop, maar is zeker als je het zelf doet een mooie opwaardering.
Doe hem de groeten. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 00:20 #1206782 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi om te weten!
Handig! Maar nee, het alcantara zou voor het hemeltje zijn. Ik heb zwart leer. Nog in prima staat, dus dat blijft lekker zo, alhoewel het midden in zwart alcantara wel mooi zou staan natuurlijk... Ach, als ik op alcantara wil zitten pak ik voorlopig de Lancia wel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 14:43 #1206819 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic SM?

Michael Oud schreef : zwart leer.

Oew
Tacky! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 19:08 #1206837 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ajoh...

Jeroen schreef :

Michael Oud schreef : zwart leer.

Oew
Tacky!

Makkelijk schoon te houden ook.
Kleding van zwart leer zul je niet vinden in mijn kledingkasten trouwens. 

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2008 00:05 #1206866 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic WOW

Baseman schreef :

Michael Oud schreef : Kun je bij de beste man ook kiezen voor zwarte alcantara bekleding?

Ik heb het al eens nagevraagd bij hem. Is niet goedkoop, maar kies een stofje (lees/kunstleer/gewoon stof, whatever) en hij maakt het voor je.Maar, handgemaakt, dat wel. Logo erin, streepje erdoor, leder/alcantara geen enkel probleem.Bel hem eens, wat de opties allemaal zijn. Zijn nummer staat op <a href=" www.bklokgieters.nl/ " target="_blank">zijn website.

WOW shit! dit is precies wat ik met mijn auto wilde doen, niet te betalen, enig idee wat diegene kwijt was voor het dashboard te laten bekleden?

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC