Vraagje voor Executive eigenaren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-05-2008 19:20 #1201758
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hetzelfde?
Is dit armatuurtje nu bij zowel de instapverlichting (binnen in),als bij de uitstapverlichting (achterportier) gebruikt?? Origineel Volvo bedoel ik.
Is de bedrading voorbereid? Het is immers een accessoire.
groet Mischa
Is de bedrading voorbereid? Het is immers een accessoire.
groet Mischa
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2008 00:57 #1201818
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hetzelfde
Hallo Mischa
Ja, het is in beide gevallen hetzelfde armatuurtje. In welke modellen en modeljaren het precies als instapverlichting is gebruikt weet ik niet. Misschien is het in Nederland officieel wel nooit als accessoire geleverd. Of het voorbedraad is? Geen idee.
Als uitstapverlichting is het volgens mij alleen op de S90 executive geleverd. En alleen in de achterdeuren.
Groetjes
Mathy
Ja, het is in beide gevallen hetzelfde armatuurtje. In welke modellen en modeljaren het precies als instapverlichting is gebruikt weet ik niet. Misschien is het in Nederland officieel wel nooit als accessoire geleverd. Of het voorbedraad is? Geen idee.
Als uitstapverlichting is het volgens mij alleen op de S90 executive geleverd. En alleen in de achterdeuren.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2008 08:33 #1201828
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas.
Ik heb een hele lange baan voor de deur en daar komen steeds meer projectjes op terecht, deze ook, omdat het in een 940 uit 1996 nergens is voorbedraad. Niet in de deur, maar dats niet zo moeilijk, maar ook niet bij de voetenruimte.Mathy schreef : Of het voorbedraad is? Geen idee.
Moderators: Jerry Stam