passen estate interieuren in een sedan / 960 interieur in een 940?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2008 18:26 #1065164
door V700 register
passen estate interieuren in een sedan / 960 interieur in een 940? is gemaakt door V700 register
graag zou ik mijn jacquard/pluche interieur vervangen voor een grijs lederen interieur. ik heb er geen haast mee en ga niet de hoofdprijs betalen, kijk dus gewoon wat rond. nu heb ik een sedan en zijn de interieuren voor sedans wat dunner gezaaid, zeker als het ook nog grijs volleer moet zijn. waar het me vooral om gaat zijn leren stoelen + bank, deurpanelen ed zouden leuk zijn maar geen noodzaak.
om mijn zoekgebied wat te vergroten vraag ik me af of het mogelijk is een estate interieur in mijn 940 sedan te bouwen. zo ja, welke bouwjaren zijn dan mogelijk (ivm lage/hoge achterbank ?). en hoe zit het met 960 interieuren, kunnen die ook zonder aanpassingen in een 940 ingebouwd worden ?
om mijn zoekgebied wat te vergroten vraag ik me af of het mogelijk is een estate interieur in mijn 940 sedan te bouwen. zo ja, welke bouwjaren zijn dan mogelijk (ivm lage/hoge achterbank ?). en hoe zit het met 960 interieuren, kunnen die ook zonder aanpassingen in een 940 ingebouwd worden ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2008 21:02 #1200166
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mij zijn de
Volgens mij zijn de voorstoelen van een 940 en 960 uitwisselbaar. De achterbanken van een estate en een sedan zijn niet uitwisselbaar, net zoals in ieder geval de voorste deurpanelen van een 940 en 960 ook níet uitwisselbaar zijn.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2008 21:16 #1200167
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic bank sedan
Hoi Henk,

ik zag dat je op zoek was naar een grijze lederen achterbank voor een Sedan, nu ben ik op zoek naar een zwarte voor een Estate, maar kreeg vandaag het volgende bericht in mijn mailbox. Misschien iets voor jou??
 Hallo,
u zoekt een lederen achterbank?
Ik heb een grijze lederen achterbank voor een 940 sedan te koop.
Bij verdere interesse laat je maar iets weten,
groeten
Kristof

Gulle Groet,

ik zag dat je op zoek was naar een grijze lederen achterbank voor een Sedan, nu ben ik op zoek naar een zwarte voor een Estate, maar kreeg vandaag het volgende bericht in mijn mailbox. Misschien iets voor jou??
 Hallo,
groeten
Kristof

Gulle Groet,
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2008 22:40 #1200177
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Kan wel, na enige aanpassing
Hallo Michael
Groetjes
Mathy
Volgens mij gaat dat wel, zolang het gaat om een 960-I. Probleem is alleen dat er in de 960 voordeurpanelen geen ventilatiesleuven zitten. Maar die zijn er denk ik (hoop ik) wel in te maken. De kunststofdelen boven op het deurpaneel bestaat uit twee delen die een tijdje terug nog gewoon via de dealer te krijgen waren. Alleen het stukje kunststof dat de lucht van de voorkant van het paneel naar de bovenkant van het paneel geleidt bij de 940 is schijnbaar niet los te verkrijgen. Hiervoor is namelijk geen bestelnummer vindbaar.Michael Oud schreef : ... zijn niet uitwisselbaar, net zoals in ieder geval de voorste deurpanelen van een 940 en 960 ook níet uitwisselbaar zijn.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2008 10:34 #1200210
door V700 register
Miquel, bedankt voor het vermelden van het aanbod. is dit meneer Kristof uit Lochristie, Belgie ? als dat het geval is laat ik deze aan mij voorbij gaan, afstand is me een beetje te groot (noord nederland - belgie)
Beantwoord door V700 register in topic belgie ?
]Miquelangelo1969 schreef : Hallo,
groeten
Kristof
Miquel, bedankt voor het vermelden van het aanbod. is dit meneer Kristof uit Lochristie, Belgie ? als dat het geval is laat ik deze aan mij voorbij gaan, afstand is me een beetje te groot (noord nederland - belgie)
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2008 12:08 #1200219
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Geen idee....
Hoi Henk,

ik heb geen idee of die meneer uit belgie komt, ik ben zelf op zoek naar een lederen achterbank voor een 940 estate en hij stuurde mij dit aanbod, maar niets voor mij dus ik dacht misschien iets wat jij zoekt..... Maar ik kan me voorstellen dat het een beetje te ver is voor een achterbank! Mocht je trouwens een achterbank, het liefst zwart, voor een etstate uit '92 tegen komen....... ik houd mij aanbevolen!
Succes met zoeken en misschien tot ziens op een noordelingen meeting of andere sleuteldag!

Gulle Groet,

ik heb geen idee of die meneer uit belgie komt, ik ben zelf op zoek naar een lederen achterbank voor een 940 estate en hij stuurde mij dit aanbod, maar niets voor mij dus ik dacht misschien iets wat jij zoekt..... Maar ik kan me voorstellen dat het een beetje te ver is voor een achterbank! Mocht je trouwens een achterbank, het liefst zwart, voor een etstate uit '92 tegen komen....... ik houd mij aanbevolen!
Succes met zoeken en misschien tot ziens op een noordelingen meeting of andere sleuteldag!

Gulle Groet,
Moderators: Jerry Stam