Aanhaalmoment gordelbevestigingspunt onder op stoel
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2008 15:57 #1065115
door Mathy van Nisselroy
Aanhaalmoment gordelbevestigingspunt onder op stoel is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Weet iemand met welk moment de gordel onder op de stoel vastgezet wordt? In de lijst met aanhaalmomenten van Bas(eman) zie ik hem niet staan.Het gaat dus over het punt waar het uiteinde van de gordel vastzit. Op de stoel, maar dicht in de buurt van de B-stijl.Groetjes
Mathy
Weet iemand met welk moment de gordel onder op de stoel vastgezet wordt? In de lijst met aanhaalmomenten van Bas(eman) zie ik hem niet staan.Het gaat dus over het punt waar het uiteinde van de gordel vastzit. Op de stoel, maar dicht in de buurt van de B-stijl.Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2008 01:40 #1199722
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Belangrijk?
De gordel bouten zijn af fabriek meestal voorzien van een borg middel, draaien dus altijd een beetje stroef.
Ze zullen dus zomaar niet los lopen, ook omdat het schroefdraad is met een fijne spoed.
Vast is vast zou ik zeggen...........
Ze zullen dus zomaar niet los lopen, ook omdat het schroefdraad is met een fijne spoed.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2008 19:24 #1199763
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Vast of vloeibaargeweest
Hallo Andre
Is dan een (nu niet meer) vloeibaar borgmiddel of iets van kunststof of metaal dat hergebruikt kan worden? En als het vloeibaar is/was, wat is dat dan? (Loctite, nummer?)
Groetjes
Mathy
Is dan een (nu niet meer) vloeibaar borgmiddel of iets van kunststof of metaal dat hergebruikt kan worden? En als het vloeibaar is/was, wat is dat dan? (Loctite, nummer?)
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2008 19:38 #1199764
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijn idee
Mijn idee. Toen ik ze bij m'n 944 los heb gehad en weer vast draaide, kon ik ze geen moment met de hand een slag draaien. Ik wil niet zeggen dat ik een supergespierd mens ben in mijn handen, maar toch zeker niet onder het gemiddelde. Kortom, ook hier: vast is vast.struis schreef : De gordel bouten zijn af fabriek meestal voorzien van een borg middel, draaien dus altijd een beetje stroef.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2008 18:14 #1199851
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Soort verf
Het lijkt wel een soort verf die ze op de schroefdraad gesmeerd hebben.
Het gaat er niet zomaar af, je kan je bout er wel een keer of 3,4 in en uit draaien.
De bout blijft dan stroef lopen, is dus geborgd tegen het lostrillen.
Loctite nummers; vroeger kon ik alle nummers uit m'n hoofd, maar sinds Loctite overgenomen is door Heinkel, is alles op de schop gegaan, weet ik het niet meer.
Algemeen borgen; die licht blauwe
Vast en <u>nooit</u> meer los; 648 Groen
Het gaat er niet zomaar af, je kan je bout er wel een keer of 3,4 in en uit draaien.
De bout blijft dan stroef lopen, is dus geborgd tegen het lostrillen.
Loctite nummers; vroeger kon ik alle nummers uit m'n hoofd, maar sinds Loctite overgenomen is door Heinkel, is alles op de schop gegaan, weet ik het niet meer.
Algemeen borgen; die licht blauwe
Vast en <u>nooit</u> meer los; 648 Groen
Moderators: Jerry Stam