cd wisselaar SC801 bigfront
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben sinds maandag jl. de meestal blije en soms euforische eigenaar van een 960 estate. Alles erop en eraan. Bijna alles.. want er zit geen cd wisselaar in. Het audiosysteem ( SC801 bigfront) werkt prima, maar ik heb praktisch geen cassettebandjes meer, en de FM oplossing met een I-pod vind ik toch een beetje behelpen. Wie kan me vertellen hoe ik aan een passende wisselaar kom. Zijn er universele, of moet ik per se het originele apparaatje traceren? Tips over waar ik het best terecht kan zijn ook zeer welkom.
Dank voor het meedenken alvast en van harte gegroet,
Den Dut
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Lees <a href="/node/13846" target="_blank">dit draadje</a> maar eens. Zelf heb ik hem niet (geen cassettespeler in de radio), maar ik hoor alleen lovende woorden.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-

Dank voor je reactie. Lijkt inderdaad een mooi alternatief, maar ik wil in eerste instantie proberen om 'm op de ouderwetse manier compleet te krijgen. Als die poging faalt dan is dit een mooie 'second best' optie. Gegroet, Dut
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href="/node/11409"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/11409
groet Mischa
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is echt de moeite waard om zo'n CD-wisselaar aan je SC801 te koppelen. In mijn 965 (eigenaar sinds twee weken) zit de complete set en dat is echt GENIETEN. Jouw gevoel van meestal blije en soms euforische eigenaar van de 965 herken en deel ik helemaal.
Groetjes uit Zuid-Limburg,
- V700 register
- Nieuw lid
-
je mag de mijne voor weinig overnemen omdat deze geen nr vooruit wil in de 805dut schreef : Dag Mathy,
Dank voor je reactie. Lijkt inderdaad een mooi alternatief, maar ik wil in eerste instantie proberen om 'm op de ouderwetse manier compleet te krijgen. Als die poging faalt dan is dit een mooie 'second best' optie. Gegroet, Dut
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hi Richard,EndlessQuest schreef : Is dit toevallig de blauwe 2.5 uit Emmeloord?
Groeten,
Richard
Dit is de groene uit De Meern. (3.0 Ambassador, '95, 169.500 km)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die blauwe uit Emmeloord is net aan m`n neus voorbij gegaan namelijk, daarom vroeg ik het even.
Groeten,
Richard