"Hoge" achterbank in '91 940 estate
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2008 20:05 #1063892
door V700 register
"Hoge" achterbank in '91 940 estate is gemaakt door V700 register
Heeft één van jullie ervaring met het inbouwen van een achterbank met een hoge rugleuning in een 940 estate van '91 (lage rugleuning).
Mijn huidige interieur is aan vervanging toe en ik kan alleen zwart of beige leer krijgen met een hoge rugleuning. Ombouwen is naar zeggen lastig i.v.m. de vergrendeling. Ik ben benieuwd wie dit eerder heeft gedaan, of de poging heeft gestaakt.
Het beste zou zijn een leren interieur met een lage rugleuning, dus van degene die dat te koop heeft hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor de reacties,
Onno
Mijn huidige interieur is aan vervanging toe en ik kan alleen zwart of beige leer krijgen met een hoge rugleuning. Ombouwen is naar zeggen lastig i.v.m. de vergrendeling. Ik ben benieuwd wie dit eerder heeft gedaan, of de poging heeft gestaakt.
Het beste zou zijn een leren interieur met een lage rugleuning, dus van degene die dat te koop heeft hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor de reacties,
Onno
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2008 20:23 #1191309
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Onno,
Wij zouden
Hallo Onno,
Wij zouden graag de zwart leren achterbank in de 960 estate vervangen voor het hoge type. Weet jij een zwart leren interieur tekoop?
Dan zou jij weer het interieur uit de 960 kunnen nemen.
David
Wij zouden graag de zwart leren achterbank in de 960 estate vervangen voor het hoge type. Weet jij een zwart leren interieur tekoop?
Dan zou jij weer het interieur uit de 960 kunnen nemen.
David
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2008 10:18 #1191368
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Laag
Volgens mij is het leren interieur dat Jan Huijsmans hier te koop aanbood nog niet verkocht. En dat heeft wel een lage achterbank!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2008 12:20 #1191495
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mp ?
is <a href="
link.marktplaats.nl/148223809
">dit niet wat ? bij henk jan uit nagele
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2008 13:15 #1191501
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Tip
Als je linkjes van marktplaats wilt kopieren, vergeet dan niet de pagina eerst in een nieuw venster te openen, anders verwijs je naar de hoofdpagina van marktplaats...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2008 17:26 #1191530
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic willem, bedankt
had je daar bij deze link ook moeilijkheden mee ? ik heb m zojuist even getest, hij ging bij mij (met firefox, de betere browser) goed.
anders corrigeer ik m even.
ik gebruik altijd de URL die marktplaats geeft bij "Link plakken in uw website, chat- of e-mailbericht", dit staat tussen tekst van advententie en grote weergave van de foto
anders corrigeer ik m even.
ik gebruik altijd de URL die marktplaats geeft bij "Link plakken in uw website, chat- of e-mailbericht", dit staat tussen tekst van advententie en grote weergave van de foto
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2008 07:21 #1191587
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Yep
Ik kreeg hier, op het werk, de hoofdpagina van Marktplaats met die link, niet de advertentie die je bedoelde.
En ja, FF is inderdaad beter (overigens: opera nog een klein graadje beter) maar op het werk heb ik nu eenmaal niet zoveel te kiezen....
En ja, FF is inderdaad beter (overigens: opera nog een klein graadje beter) maar op het werk heb ik nu eenmaal niet zoveel te kiezen....
- Eric Quak
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2008 22:30 #1191789
door Eric Quak
Beantwoord door Eric Quak in topic 3-punts gordel 'lage' achterbank
Hallo Onno,
Ik heb exact dezelfde vraag en heb daar vandaar 1 persoon over gemaild die aangaf dat het kan maar niet makkelijk is. Daarna heb ik iemand gesproken die het heeft uitgevoerd maar eerlijk zegt dat ie het achteraf niet weer zou doen. Mijn punt is dat ik voor het kind dat in het midden zit graag een 3-punts gordel wil hebben. Wellicht weet jij of iemand anders een oplossing voor dit issue.
Gr.
Eric
Ik heb exact dezelfde vraag en heb daar vandaar 1 persoon over gemaild die aangaf dat het kan maar niet makkelijk is. Daarna heb ik iemand gesproken die het heeft uitgevoerd maar eerlijk zegt dat ie het achteraf niet weer zou doen. Mijn punt is dat ik voor het kind dat in het midden zit graag een 3-punts gordel wil hebben. Wellicht weet jij of iemand anders een oplossing voor dit issue.
Gr.
Eric
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2015 13:03 #1416975
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe opgelost?
Hallo,
Wij zitten met eenzelfde soort probleem. Hoe heeft u dit uiteindelijk opgelost? Ik zal zo ook nog wel mijn eigen topicture openen hoor
Groet, Lianne
Wij zitten met eenzelfde soort probleem. Hoe heeft u dit uiteindelijk opgelost? Ik zal zo ook nog wel mijn eigen topicture openen hoor
Groet, Lianne
Moderators: Jerry Stam