Stoelkussen vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Van een sloper passagiers zitvlak gepakt (wel stof) , stof eraf gehaald , zitvlak van mijn leder stoel gedemonteerd , leer eraf en op anders schuim en hoppa klaar

enige handigheid wel vereist
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jan-Geert schreef : ja sinds vandaag weer een lekker zitvlak gemonteerd oude was vergaan en stoelverwarming defect
Van een sloper passagiers zitvlak gepakt (wel stof) , stof eraf gehaald , zitvlak van mijn leder stoel gedemonteerd , leer eraf en op anders schuim en hoppa klaar
enige handigheid wel vereist
Kun je daar even een beschrijving voor maken? Ik wil dit ook doen bij mijn bestuurdersstoel...dank! Groet Rudiger
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik kan daar nog aan toevoegen dat de kussens (dus de schuiminhoud) gewoon nieuw te koop zijn. Ik heb het twee jaar geleden laten doen, prijs ben ik helaas vergeten.Jan-Geert schreef : Van een sloper passagiers zitvlak gepakt (wel stof)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rudiger, Dat valt niet mee in dit geval. Je moet de boel ter plaatste gewoon bekijken hoe 1 en ander in elkaar steekt. Grootste deel komt neer op losknippen van krammetjes aan voor en achterkant van de zitting en hier en daar wat losnemen. Wat je in ieder geval NIET moet doen zijn:rudiger schreef : Kun je daar even een beschrijving voor maken? Ik wil dit ook doen bij mijn bestuurdersstoel...dank! Groet Rudiger
1- De veren aan de onderkant van de zetels losnemen.
2- Het rolmechanisme en mechanisme voor hoogteverstelling losnemen. (Dat laatste MOEST wel eens in mijn geval omdat deze defect was (mijn fout).
Succes,
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niet toevallig foto van gemaakt.
We kunnen natuurlijk bij sloper straks uitproberen !!!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ja, die zijn bij de dealer te koop. Maar toen ik nog bij de dealer in Heerlen kwam (lang, lang geleden), vertelde ze me daar dat ze bij de automaterialenhandel veel, heel veel goedkoper waren. Bij de dealer krijg je losse krammen, bij de automaterialenhandel krijg je ze per 100 (meen ik) in blisterverpakking.960 estate 1996 schreef : Krammetjes ... zijn die weer te koop bij dealer ??
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Binnenkort moet ik de kussens van mijn "nieuwe" stoelen ook vervangen. Weet iemand of het wat uitmaakt welke bekleding erop zit? En of je de kussens van een stoel met elektrische verstelling erin kunt zetten?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet, Lieme Huib
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Is dat 180 euro alleen voor het schuimrubber in de zitting? Of krijg je er voor die prijs de vulling voor de rugleuning gratis bij.LHOsinga schreef : Ik heb het zitvlak van de stoel in mijn 740 GL voorzien van een orginele schuimrubber vulling. De was echter behoorlijk rpijzig (iets van 180,-!) maar dan zit je wel weer vijftien jaar comfortabel!
Groetjes
Mathy