Beslagen ruit
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Hoe zou dat kunnen komen? Is er wellicht een ventilatieopening geblokkeerd o.i.d.? Waar zou ik kunnen gaan zoeken? Of hebben alle Estates daar last van?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De ventilatieopening zit verstopt achter dat zwarte ding in het vakje links onder de laadvloer, waar ook de elektrische bediende antenne zit. Als zo'n antenne erop zit.
Misschien is het afwaterslangetje van de antenne uit het gaatje geschoten en staat er water in dat vak.
Groetjes
Mathy
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Er staat geen water in. Maar ik zal eens bestuderen hoe die ventilatie in elkaar zit.Mathy schreef : De ventilatieopening zit verstopt achter dat zwarte ding in het vakje links onder de laadvloer, waar ook de elektrische bediende antenne zit. Als zo'n antenne erop zit.
Misschien is het afwaterslangetje van de antenne uit het gaatje geschoten en staat er water in dat vak.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
@Eric, ik denk echt dat het tijd word om de twee auto's weer een s naast elkaar te parkeren. Stuur je een PB.
groet
Bart
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ook suf, ik lees de meeste draden maar ik had die draad toevallig niet gelezen.JJager schreef : Zie mijn post 'natte boel' bij Interieur.
Zelfde kant, zelfde symptoom...
Maar er is bij mij niets nat, alleen het raam beslaat nogal snel, vooral als ik passagiers heb achterin of de hond in de achterbak. Ik kan me voorstellen dat personen en dieren vocht afscheiden, maar waarom dan alleen dat ene raam beslaat vind ik raadselachtig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is het 's-ochtends als je naar je werk gaat?
parkeer je auto eens andersom?
dan ligt het aan de zon..
het klinkt wellicht raar, maar bij mij is de bestuurderskant ook altijd meer beslagen dan de andere kant, maar dat komt omdat de auto altijd dezelfde kant op staat..

- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Nee, meestal is de auto dan droog van binnen. Het is juist vaak als ik gereden heb.Jeroen schreef : Is het 's-ochtends als je naar je werk gaat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Dank je voor de tip, maar ik rijd niet op LPG.Wouter1973 schreef : Je rijdt toch op LPG? Wellicht zit het condensafvoer-slangetje niet meer helemaal op de juiste plek, of lekt ie iets. Het is vaak zo'n lullig geribbeld slangetje, waarbij er gemakkelijk een scheurtje tussen de ribbels kan optreden.