dashboard van een volvo 760 gle 1982
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2007 20:51 #1186049
door V700 register
De kleur is beige, inderdaad een sloperij is een optie.
Ik wil eigenlijk maar 1 keer een dashboard vervangen, en met een ode ben ik bang dat de scheuren weer terugkomen.
Aan de andere kant, als het een paar jaar goed blijft.........

Beantwoord door V700 register in topic De kleur is beige,
De kleur is beige, inderdaad een sloperij is een optie.
Ik wil eigenlijk maar 1 keer een dashboard vervangen, en met een ode ben ik bang dat de scheuren weer terugkomen.
Aan de andere kant, als het een paar jaar goed blijft.........

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2007 21:05 #1186050
door V700 register
Beige ,..mooie kleur !!!!
Bij Slurpje had ik ook een Beige ( één geheel)
Nu is het een zwart/beige geworden en ik heb er geen spijt van.
Als je er één van de sloop haalt neem er dan één met E.C.C ( tot zover je die nog niet hebt)

Beantwoord door V700 register in topic Aha
Beige ,..mooie kleur !!!!
Bij Slurpje had ik ook een Beige ( één geheel)
Nu is het een zwart/beige geworden en ik heb er geen spijt van.
Als je er één van de sloop haalt neem er dan één met E.C.C ( tot zover je die nog niet hebt)

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2007 00:33 #1186073
door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Misschien is het een heel dom idee, maar kun je een dashboard dat je van de sloop gehaald hebt (en niet al gescheurd is) niet versterken voor je het inbouwt? Je hebt het dan toch los liggen, kunt alles goed zien en kunt overal goed bij.
Groetjes
Mathy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Versteviging
Hallo Volvisti
Misschien is het een heel dom idee, maar kun je een dashboard dat je van de sloop gehaald hebt (en niet al gescheurd is) niet versterken voor je het inbouwt? Je hebt het dan toch los liggen, kunt alles goed zien en kunt overal goed bij.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2007 01:46 #1186417
door V700 register
Wat je ook zou kunnen doen is het geheel opnieuw beplakken met een stuk beige kunstleer . Bij de autostoffeerder kun je het in precies de goede kleur beige krijgen. Je moet alles dan eerst inspuiten met contactlijm, daarna met de fohn het kunstleer verhitten en er tegenaan modelleren. Is wel een klusje voor 3 man. Ik heb het gedaan met de kaartenbakken in de voorportieren en de tweede is erg mooi geworden. Het voordeel is dat je het dashboard niet hoeft te demonteren maar alleen kaal te maken . Bij het weer monteren kun je namelijk een nog goed dasboard gemakkelijk beschadigen
Beantwoord door V700 register in topic Kunstleer
Wat je ook zou kunnen doen is het geheel opnieuw beplakken met een stuk beige kunstleer . Bij de autostoffeerder kun je het in precies de goede kleur beige krijgen. Je moet alles dan eerst inspuiten met contactlijm, daarna met de fohn het kunstleer verhitten en er tegenaan modelleren. Is wel een klusje voor 3 man. Ik heb het gedaan met de kaartenbakken in de voorportieren en de tweede is erg mooi geworden. Het voordeel is dat je het dashboard niet hoeft te demonteren maar alleen kaal te maken . Bij het weer monteren kun je namelijk een nog goed dasboard gemakkelijk beschadigen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-12-2007 20:34 #1186604
door V700 register
Heb je hier wellicht foto's van?
Groet,
Tamas
Beantwoord door V700 register in topic Interessant
Heb je hier wellicht foto's van?
Groet,
Tamas
Moderators: Jerry Stam