handgreep
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-11-2007 12:36 #1062581
door V700 register
Omdat de deurpanelen in mijn 940 erg slecht (lees: gerimpeld) waren, heb ik deze vervangen door rimpelloze exemplaren. Echter het paneel van de bijrijder heeft twee extra gaten voor een handgreep. Ik vraag me af of ik een dergelijke handgreep ook kan monteren in mijn auto die hierin standaard niet voorziet. Voor het onderste deel zie ik wel een bevestigings mogelijkheid, maar bovenaan hangt ie volgens mij in het luchtledig. En als het gaat, wie heeft er nog een zwart exemplaar 'over'?
Ben
handgreep is gemaakt door V700 register
Omdat de deurpanelen in mijn 940 erg slecht (lees: gerimpeld) waren, heb ik deze vervangen door rimpelloze exemplaren. Echter het paneel van de bijrijder heeft twee extra gaten voor een handgreep. Ik vraag me af of ik een dergelijke handgreep ook kan monteren in mijn auto die hierin standaard niet voorziet. Voor het onderste deel zie ik wel een bevestigings mogelijkheid, maar bovenaan hangt ie volgens mij in het luchtledig. En als het gaat, wie heeft er nog een zwart exemplaar 'over'?
Ben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2007 08:58 #1183234
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niemand?
Weet dan echt niemand of dit gaat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2007 22:23 #1183286
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic heb je toevallig
heb je toevallig deurpanelen van een 760 gekocht , die hebben volgens mij een extra steun dwars...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2007 19:19 #1183329
door V700 register
Klopt 3 panelen zijn zonder de dwarsgreep, 1 paneel (bijrijder) met dwarsgreep (volgens verkoper uit 960). Blijft staan de vraag of een dergelijke handgreep ook in mijn 940 te monteren valt?
Beantwoord door V700 register in topic Klopt
Klopt 3 panelen zijn zonder de dwarsgreep, 1 paneel (bijrijder) met dwarsgreep (volgens verkoper uit 960). Blijft staan de vraag of een dergelijke handgreep ook in mijn 940 te monteren valt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2007 22:08 #1183359
door V700 register
Op de sloop (bv Auto Rima, Druten) een dwarsgreep uit een 760 of 960 kopen.
Zorg dat je hier de lange schroeven bij krijgt en het busje wat tussen paneel en metaal van de deur kan (bovenste schroefgat).
Origineel zit er een gat in het binnenste metalen deurpaneel, waar de schroef, via het busje, in kan. In een 940 deur moet je deze boren.
Onderste schroefgat: originele schroef vervangen door langere.
That's all!
Beantwoord door V700 register in topic Ja hoor dat kan
Op de sloop (bv Auto Rima, Druten) een dwarsgreep uit een 760 of 960 kopen.
Zorg dat je hier de lange schroeven bij krijgt en het busje wat tussen paneel en metaal van de deur kan (bovenste schroefgat).
Origineel zit er een gat in het binnenste metalen deurpaneel, waar de schroef, via het busje, in kan. In een 940 deur moet je deze boren.
Onderste schroefgat: originele schroef vervangen door langere.
That's all!
Moderators: Jerry Stam