benzinemeter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2007 11:23 #1062271
door V700 register
Ik heb onlangs een andere (gebruikte) benzinemeter overgenomen voor mijn 740. Nu blijkt echter dat het pinnetje waar de rode wijzer in de nulstand op zou moeten rusten is afgebroken. Iemand een idee hoe je dit fixt?
En verder zie ik aan de benzinemeter geen enkel onderdeeltje zitten waar je een stekkertje in steekt. Wordt de benzinemeter gevoed door de 4 koperen busjes waarmij hij aan het meterhuis wordt bevestigd?
benzinemeter is gemaakt door V700 register
Ik heb onlangs een andere (gebruikte) benzinemeter overgenomen voor mijn 740. Nu blijkt echter dat het pinnetje waar de rode wijzer in de nulstand op zou moeten rusten is afgebroken. Iemand een idee hoe je dit fixt?
En verder zie ik aan de benzinemeter geen enkel onderdeeltje zitten waar je een stekkertje in steekt. Wordt de benzinemeter gevoed door de 4 koperen busjes waarmij hij aan het meterhuis wordt bevestigd?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-05-2008 20:38 #1201057
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic opgelost!
Even een korte terugkoppeling: een andere benzinemeter van een clublid overgenomen vandaag, even in de lunchpauze gemonteerd en ik heb weer een perfect werkende benzinemeter!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-05-2008 20:40 #1201058
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic leuk,
die terugkoppeling. en dat het werkt natuurlijk !
concluderend komt er dus uit dat het ding zn signaal krijgt van de 4 busjes ?
concluderend komt er dus uit dat het ding zn signaal krijgt van de 4 busjes ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-05-2008 20:49 #1201064
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic busjes
De conclusie van die busjes zou ik niet durven trekken. Het signaal komt volgens mij van een driepotig stekertje dat op de meter zit, maar ook via één van de multistekkers die achterop het klokkenpaneel bevestigd zitten.
Moderators: Jerry Stam