Hoofdsteun achter verwijderen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2007 08:54 #1059788
door V700 register
Hoofdsteun achter verwijderen is gemaakt door V700 register
Graag wil de hoofdsteunen in de achterbank van mijn 940 estate van 94 er af hebben, maar ik zie niet hoe dit simpel gaat. Is het nodig om de hele bank te demonteren of is er een handigheidje voor.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2007 20:49 #1164817
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik weet nu hoe.
Ben er zelf maar even voor gaan zitten. Enigzinds toevallig kwam ik er achter. Het gaat zo, de lugleuning platleggen, M6 moertje van het hoofdsteunomlaagtrekmechaniek loshalen, dit mechaniek een kwartslag draaien en verwijderen. Hiermee is ook de hoofdtsteun naar boventoe te verwijderen. Misschien is een ander hiermee ook geholpen, ik in iedergeval wel.
Johan.
Johan.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2007 22:37 #1164829
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Bedankt!
Johan,Bedankt voor de tip. Ik heb er een pagina van gemaakt in de <a href="/?q=node/10795" target="_blank" title="vraagbaak">vraagbaak</a> .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2010 23:52 #1274047
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2/3 deel?
Heb dit nu geprobeerd met het 2/3 deel van de bank.De 2 schroeven eruit gedraaid, maar ik krijg het mechaniek er met geen mogelijkheid uit.
Helpt iemand mij uit de brand?
Helpt iemand mij uit de brand?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2010 00:34 #1274052
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2?
Bij mij ging het aan de 2/3 kant precies hetzelfde als aan de 1/3 kant. Maar, 2 schroeven? Het is er toch maar één en dan het lange ding een kwart slag draaien. Misschien heb je niet de goeie losgedraaid, want de twee buitenste hoofdsteunen zitten anders dan de middelste. Heb je de instructie (hier) gevolgd?Alwin Braam schreef : De 2 schroeven eruit gedraaid, maar ik krijg het mechaniek er met geen mogelijkheid uit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2010 23:24 #1274122
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die vermoeidheid ook....
Ik weet niet wat ik gisteren had (wellicht vermoeidheid
), maar heb me flink verkeken op de schroeven....Had inderdaad de verkeerde te pakken. De middelste inderdaad. Die is niet los te krijgen (maar ook niet nodig!)....
Net even in 3 minuten de 2e hoofdsteun eruit gehaald!
Net even in 3 minuten de 2e hoofdsteun eruit gehaald!
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2010 14:37 #1274157
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic hoofdsteunen
Draadje gelezen maar wat ik mis is de reden voor het verwijderen van de hoofdsteunen? Die dingen zitten er toch niet voor niets........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2010 18:28 #1274178
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kinderstoeltjes
Hoi Ries,
Op het moment dat je een kinderstoeltje achterin wilt zetten, staat de hoofdsteun zodanig in de weg, dat de kinderstoel schuin tegen de achterbank staat.
Hierdoor staat het kinderstoeltje niet stevig en schuift deze makkelijk heen en weer.Door het verwijderen van de hoofdsteunen kan het stoeltje stevig op de achterbank geplaatst worden.
Bij volwassenen op de achterbank gaan ze er uiteraard weer in!
Op het moment dat je een kinderstoeltje achterin wilt zetten, staat de hoofdsteun zodanig in de weg, dat de kinderstoel schuin tegen de achterbank staat.
Hierdoor staat het kinderstoeltje niet stevig en schuift deze makkelijk heen en weer.Door het verwijderen van de hoofdsteunen kan het stoeltje stevig op de achterbank geplaatst worden.
Bij volwassenen op de achterbank gaan ze er uiteraard weer in!
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2010 07:31 #1274208
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Kids
Alwin, je hebt gelijk die van mij zijn al wat ouder en ik was dat gestoei met die kinderstoeltjes bijna vergeten. Bedankt voor de tips ( kan ik waarschijnlijk weer gebruiken als opa met de kleinkinderen op stap gaat....)
Moderators: Jerry Stam