leder renovatie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zoek voor mijn (nog maar 10 jaar oude) Vlo een middeltje dat je op de bekleding smeert en waarvan de bekleding weer mooi moet gaan worden! Het gaat om lederen bekleding. Ik heb op de vorige versie van deze forum (een poosje terug) hier iets over gelezen en ben nu op zoek naar dit bedrijf.
Je schijnt een hoofdsteun op te moeten sturen en die gasten daar maken een papje op kleur die je op je bekleding doet?
Heeft iemand een telefoonnummer en/of het adres van dit bedrijf?
Groeten van Rene
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

<a href=" www.renault25forum.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2264 "> www.renault25forum.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2264
er word weer een inkoopaktie voorbereid , dus als volvo liefhebbers meedoen word alles voor een leuke prijs geleverd.

gr jangeert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jan-Geert,Jan-Geert schreef : Ik heb ook een renault 25 en daar heb ik dit voor gebruikt
<a href=" www.renault25forum.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2264 "> www.renault25forum.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2264
er word weer een inkoopaktie voorbereid , dus als volvo liefhebbers meedoen word alles voor een leuke prijs geleverd.
gr jangeert
Goed idee! Bij deze meld ik me aan. De kleur van het leer is grijs.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook ik heb intersesse. (zwart lederen bekleding)Jan-Geert schreef : Ik heb ook een renault 25 en daar heb ik dit voor gebruikt
gr jangeert
Ook een vraagje:
Hoe lang blijft het zo mooi. En hoe vaak kan je het doen voor de 60 euro.
Of is het eenmalig gebruik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat doet een middeltje van 60 euro meer of beter dan een potje schoensmeer?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik hoor het wel, aanmelden mag ook via de r25 site (al is t vloeken hier
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Waarschijnlijk een kwestie van goed uitwrijven?Cojones schreef : Ik heb ook schoensmeer gebruikt, en daarna regelmatig met een witte broek op diezelfde stoel gezeten, en heb daar geen problemen door ondervonden zegmaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou heb ik geen witte broeken (mijn vriendin wel overigens), maar ook ik heb nooit last gehad van afgeven. Dat schoensmeer zou blijven afgeven is dus meer een veronderstelling dan een aangetoond feit. Kwestie van goed in laten trekken, en goed uitwrijven/borstelen.Cojones schreef : Ik heb ook schoensmeer gebruikt, en daarna regelmatig met een witte broek op diezelfde stoel gezeten, en heb daar geen problemen door ondervonden zegmaar.