Hondenrek, heb ik alle bevestigingsspullen/hoe te bevestigen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2007 19:56 #1059694
door V700 register
Hondenrek, heb ik alle bevestigingsspullen/hoe te bevestigen is gemaakt door V700 register
Recent op marktplaats een hondenrek (voor de hoge bank, 940 uit 1997) weten te bemachtigen.
De twee scharnierpunt-stukken die links en rechts-boven gemonteerd moeten worden, dat lukt nog wel, die dingen heb ik al gemonteerd.
Voorts zitten er nog 1 klem en 2 andere gevallen bij waarvan ik niet weet welke nu in het dak moet en welke in de achterbank.
Ook vraag ik me af of ik al het bevestigingsmateriaal heb.
En natuurlijk waar/hoe te bevestigen. (alle schroeven zitten er ook bij, maar het zijn vrij korte zelftappers).
Gaarne raad:
<a href=" img442.imageshack.us/img442/1606/rekta7.jpg "> img442.imageshack.us/img442/1606/rekta7.jpg
De twee scharnierpunt-stukken die links en rechts-boven gemonteerd moeten worden, dat lukt nog wel, die dingen heb ik al gemonteerd.
Voorts zitten er nog 1 klem en 2 andere gevallen bij waarvan ik niet weet welke nu in het dak moet en welke in de achterbank.
Ook vraag ik me af of ik al het bevestigingsmateriaal heb.
En natuurlijk waar/hoe te bevestigen. (alle schroeven zitten er ook bij, maar het zijn vrij korte zelftappers).
Gaarne raad:
<a href=" img442.imageshack.us/img442/1606/rekta7.jpg "> img442.imageshack.us/img442/1606/rekta7.jpg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2007 20:20 #1163930
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Effe wachten.
Ik denk dat je even geduld moet hebben tot Mathy zich meld, als onderdelen-sets-pdf-handleidingen-verzamelaar weet hij je vast te helpen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2007 20:23 #1163932
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic PDF
Hallo Janis
Ik heb een PDF met daarin de inbouwhandleiding. Als je me via een privebericht je emailadres stuurt en me daarin ook nog even herinnert welke PDF je wilt hebben, stuur ik hem zo snel mogelijk naar je toe.
Groetjes
Mathy
Ik heb een PDF met daarin de inbouwhandleiding. Als je me via een privebericht je emailadres stuurt en me daarin ook nog even herinnert welke PDF je wilt hebben, stuur ik hem zo snel mogelijk naar je toe.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2007 20:39 #1163938
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Da's snel!
Hoi Mathy,

Emailadres is onderweg in PM. Enorm bedankt voor de snelle reacties!

Groeten,

Janis

Emailadres is onderweg in PM. Enorm bedankt voor de snelle reacties!

Groeten,

Janis
Moderators: Jerry Stam