Bagagerek tegen hemel en lage bestuurdersstoel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Bij de Ofilant wordt het bagagerek vastgeklikt in 2 beugels die in de hemel vastgemaakt zijn.
De bstuurdersstoel in hoogte verstellen gaat met de hendel aan de rechterzijkant van de bestuurdersstoel. Naar voren dan gaat de stoel van achter omhoog en naar achteren gaat de stoel aan de vorkant omhoog. Moet dus een beetje "waggelen" om de stoel omhoog c.q. omlaag te brengen.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Bij mij ook. Dit zijn overigens dezelfde klemmetjes die op de rugleuning van de achterbank zitten geschroefd.Willem V. schreef : Bij de Ofilant wordt het bagagerek vastgeklikt in 2 beugels die in de hemel vastgemaakt zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" imageshack.us/?x=my6&myref=http:.../v_images.php?page=2 " onclick="return fitsInWindow();">
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Er zijn twee verschillende bagagerekken. Die voor de 700 en 900 t/m 1992 en die voor de 900 vanaf 1993 en de V90. Volgens mij worden die ook op verschillende manieren tegengehouden. Voor de modellen vanaf 1993 heb ik een PDF.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En bij mijn honderek zaten twee kunststof beugels die tegen het plafond geschroefd moesten worden. Bij het hoogklappen klemmen deze het rek in de opgeklapte stand vast. Ik moet wel zeggen dat het rek niet feilloos vast blijft zitten en vaak met een rotklap naar beneden dondert. Je schrikt je wezenloos. Ik rijd daarom eigenlijk altijd met het rek naar beneden, wel zo veilig.
Rob
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat is een kwestie van de klemmetjes op de goede plaats bevestigen, of eventueel even losdraaien en proberen om wat te verschuiven.Rversteeg schreef : En bij mijn honderek zaten twee kunststof beugels die tegen het plafond geschroefd moesten worden. Bij het hoogklappen klemmen deze het rek in de opgeklapte stand vast. Ik moet wel zeggen dat het rek niet feilloos vast blijft zitten en vaak met een rotklap naar beneden dondert.
Mijn rek valt nooit naar beneden, maar ik moet hem wel ferm aanduwen om hem in de klem te krijgen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Je moet hem echt stevig aandrukken. Hij komt bij mij nooit vanzelf naar beneden. Meestal laat ik hem dicht omdat er vaak het een en ander in mijn kofferbak ligt wat ik niet in mijn nek wil hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-