Hoe moet ik de gordels deblokkeren?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2006 13:45 #1057359 door V700 register
Hoe moet ik de gordels deblokkeren? is gemaakt door V700 register
Beste mensen,
I.v.m. de APK volgende week, heb ik nieuwe gordels (van een 940 Turbo uit 95 of 97, dat ben ik vergeten) gekocht. Vooralsnog wil ik alleen de gordel van de bestuurder vervangen. Ik ben er al achter dat ik de stoel zal moeten verwijderen. Geen idee hoe, maar ik zie wel.
Waar ik echter nu pas achter kom, is dat ik de gordel geen van allen kan uittrekken. Ze blijven opgerold zitten.
Omdat alle gordels het hebben, zal ik vast iets moeten indrukken o.i.d.
Wie weet wat?
Groet,
Edo<a href=" members.chello.nl/e.dijkgraaf7/VolvoProject/ "> members.chello.nl/e.dijkgraaf7/VolvoProject/

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2006 14:14 #1150192 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stoel hoeft er niet
Stoel hoeft er niet uit;
Bakje los maken en met dopsleutel 17 gordel van stoel losmaken.
De gordelhouders werken alleen als ze gemonteerd zitten. Dus nu staan ze geblokkeerd, maar als je ze monteerd valt er ergens een palletje vrij. althans...
Zo werkte het in ieder geval bij alle andere auto&#39;s die ik in mijn leven heb gedemonteerd. Ik denk dat het principe bij de Volvo exact het zelfde is.
&#160;
3 x links is ook rechts

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2006 15:00 #1150195 door V700 register
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Bedankt 945 GLA! Ik heb de originele gordel nu verwijderd, en kom er inderdaad achter dat de originele precies hetzelfde gedrag vertoont.</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Nu kom ik bij het volgende probleem. Mijn originele gordels hadden geen gordelspanners. Mijn nieuwe gordels schijnbaar wel. Nu is de vraag, welke links en welke rechts moet.</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">De eerste heeft het volgende opschrift:</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">354875357001020098-90-C (of G)ALS  97-09-03</font>
De andere lijkt te zijn voorzien van het opschrift:
354875257001010098-90-CALS 97-08-28
Misschien dat iemand weet (of VADIS kan raadplegen) welke gordel aan welke kant hoort.
Heel graag!
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Groet,</font>
<font face="verdana,arial,helvetica,sans-serif">Edo<a href=" members.chello.nl/e.dijkgraaf7/VolvoProject/ "> members.chello.nl/e.dijkgraaf7/VolvoProject/

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC