Factor 700, nummer 84
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-05-2023 21:00 #1473037
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic ik heb
Ik heb wel eens een greenbook gezien waar de wijziging in dat jaar zijn/worden doorgevoerd. Misschien kan dat op een rijtje gezet worden naar aanleiding van de vraag van Lecram.
Olving zegt hier ook, de wijzigingen, sporadisch over in zijn boekwerken.
Olving zegt hier ook, de wijzigingen, sporadisch over in zijn boekwerken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2023 18:55 #1473039
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Bijdragen...meer dan ideeën
Dank voor de complimenten allemaal, goed om te lezen. Maar om heel reëel te zijn in dit blad staan 4 artikelen oid welke geschreven zijn door een computer.
Het aanbrengen van ideeën is prima en wordt helemaal gewaardeerd, maar het mooiste is is dat ze zijn uitgewerkt tot het niveau dat ik ze zelf kan verwerken in het blad.
Ik heb me ooit beschikbaar gesteld om het blad samen te stellen, omdat ik de software ken, maar niet om alle artikelen te schrijven op basis van ideeën.
Ik vind het hartstikke fijn dat we met ideeën komen, maar daarna nog de uitwerking wat uiteraard gezamenlijk opgepakt kan worden. Als daar vragen of suggesties over zijn dan kun je me altijd even contacten, zie beginblad in de Factor 700.
Is het een idee als ik een gezamenlijk Word of Excel bestand maak, waar mensen hun ideeën in kunnen plaatsen?
Het aanbrengen van ideeën is prima en wordt helemaal gewaardeerd, maar het mooiste is is dat ze zijn uitgewerkt tot het niveau dat ik ze zelf kan verwerken in het blad.
Ik heb me ooit beschikbaar gesteld om het blad samen te stellen, omdat ik de software ken, maar niet om alle artikelen te schrijven op basis van ideeën.
Ik vind het hartstikke fijn dat we met ideeën komen, maar daarna nog de uitwerking wat uiteraard gezamenlijk opgepakt kan worden. Als daar vragen of suggesties over zijn dan kun je me altijd even contacten, zie beginblad in de Factor 700.
Is het een idee als ik een gezamenlijk Word of Excel bestand maak, waar mensen hun ideeën in kunnen plaatsen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam