Factor 700, nummer 75
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2018 19:50 #1108172
door Chris Kobes
Factor 700, nummer 75 is gemaakt door Chris Kobes
Het is weer zo ver, de zomereditie van ons clubblad is weer gereed en ligt inmiddels bij de drukker.
De voorgaande zending is wederom goed gegaan en zijn er geen onbestelde exemplaren geweest.
Mocht dat wel zo zijn, geef het dan alstublieft door aan de secretaris of aan mij (de redacteur voor de Factor 700).
Er lagen al wat artikelen op de plank en gelukkig heb ik weer nieuwe leuke items mogen ontvangen van iedereen, waarvoor dank.
De verwachting is dat de Factor 700 rond de derde/vierde week van september bij iedereen binnen moet komen.
Nogmaals dank aan alle schrijvers van de stukjes en voor de stukken die nog gepubliceerd gaan worden
De voorgaande zending is wederom goed gegaan en zijn er geen onbestelde exemplaren geweest.
Mocht dat wel zo zijn, geef het dan alstublieft door aan de secretaris of aan mij (de redacteur voor de Factor 700).
Er lagen al wat artikelen op de plank en gelukkig heb ik weer nieuwe leuke items mogen ontvangen van iedereen, waarvoor dank.
De verwachting is dat de Factor 700 rond de derde/vierde week van september bij iedereen binnen moet komen.
Nogmaals dank aan alle schrijvers van de stukjes en voor de stukken die nog gepubliceerd gaan worden

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2018 19:39 #1448963
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Op de mat
De Factor 700 is hier weer door de Sandd conform planning bezorgd 
Mocht je hem vandaag nog niet ontvangen hebben, dan wordt die waarschijnlijk a.s. vrijdag bezorgd.
Wanneer je per abuis toch niks ontvangt, laat het mij dan even weten via, redactie@volvo700vereniging.nl .
Veel leesplezier en nogmaals dank aan alle schrijvers!

Mocht je hem vandaag nog niet ontvangen hebben, dan wordt die waarschijnlijk a.s. vrijdag bezorgd.
Wanneer je per abuis toch niks ontvangt, laat het mij dan even weten via, redactie@volvo700vereniging.nl .
Veel leesplezier en nogmaals dank aan alle schrijvers!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2018 10:42 #1449053
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic UItgelezen
Wat hebben we toch mooie auot's en bijzondere figuren in onze club! Dank voor het vele werk!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2018 07:24 #1449069
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Complimenten !
Ook,hier heb ik afgelopen zaterdag de factor op de deurmat gevonden.
Het ziet er allemaal weer gelikt uit leuke artikelen waarvoor dank !
Het ziet er allemaal weer gelikt uit leuke artikelen waarvoor dank !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2018 12:13 #1449133
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zoals steeds moet ik wat meer
Zoals steeds moet ik wat meer geduld hebben

- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-10-2018 20:09 #1449823
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Digitaal
Het was me helemaal ontschoten, maar de Factor 700 is nu ook weer digitaal te vinden op onze site.
Zie de volgende pagina, eventueel zijn daar ook oudere edities te vinden.
volvo700vereniging.nl/node/449
De deadline van de volgende Factor 700 staat op 11 november, u heeft dus nog even tijd om een stukje in te sturen van uw bezoek aan één van de evenementen of een verslag van iets wat u zelf heeft meegemaakt.
Zie de volgende pagina, eventueel zijn daar ook oudere edities te vinden.
volvo700vereniging.nl/node/449
De deadline van de volgende Factor 700 staat op 11 november, u heeft dus nog even tijd om een stukje in te sturen van uw bezoek aan één van de evenementen of een verslag van iets wat u zelf heeft meegemaakt.
Moderators: Jerry Stam