Factor 700, nummer 71
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2017 19:20 #1106510
door Chris Kobes
<div>
</div>
<div>
Mochten er vragen zijn of hulp benodigd zijn, laat het mij dan ook weten!</div>
<div>
</div>
<div>
Vriendelijke groet,
Chris Kobes</div>
Factor 700, nummer 71 is gemaakt door Chris Kobes
<div>
Beste allen,</div>
<div>
</div>
<div>
We zijn op het moment weer druk bezig met het opstellen van de voorjaarseditie van de Factor. Dit zal nummer 71 worden in de reeks en alweer het 5e blad uit mijn hand.</div>
<div>
Helaas wil het nog niet zo vlotten met de kopij, vandaar dat ik bij deze de melding doe dat de deadline met 2 weken wordt verschoven.</div>
<div>
</div>
<div>
De deadline voor het insturen van de stukken komt dan op 3 april te liggen en tot die tijd kunnen er nog stukken ingezonden worden.</div>
<div>
</div>
<div>
Ik heb inmiddels al kopij mogen ontvangen, zowel analoog als digitaal, waarvoor dank, maar er kan zeer zeker nog wat bij.</div>
<div>
Dus mochten mensen bijv. een nieuwe aankoop gedaan hebben of een andere reden hebben om een stukje te willen schrijven, laat het mij dan weten!</div>
<div>
</div>
<div>
U kunt me bereiken via, <a href="mailto:redactie@volvo700vereniging.nl ">redactie@volvo700vereniging.nl.
Beste allen,</div>
<div>
</div>
<div>
We zijn op het moment weer druk bezig met het opstellen van de voorjaarseditie van de Factor. Dit zal nummer 71 worden in de reeks en alweer het 5e blad uit mijn hand.</div>
<div>
Helaas wil het nog niet zo vlotten met de kopij, vandaar dat ik bij deze de melding doe dat de deadline met 2 weken wordt verschoven.</div>
<div>
</div>
<div>
De deadline voor het insturen van de stukken komt dan op 3 april te liggen en tot die tijd kunnen er nog stukken ingezonden worden.</div>
<div>
</div>
<div>
Ik heb inmiddels al kopij mogen ontvangen, zowel analoog als digitaal, waarvoor dank, maar er kan zeer zeker nog wat bij.</div>
<div>
Dus mochten mensen bijv. een nieuwe aankoop gedaan hebben of een andere reden hebben om een stukje te willen schrijven, laat het mij dan weten!</div>
<div>
</div>
<div>
U kunt me bereiken via, <a href="mailto:redactie@volvo700vereniging.nl ">redactie@volvo700vereniging.nl.
<div>
</div>
<div>
Mochten er vragen zijn of hulp benodigd zijn, laat het mij dan ook weten!</div>
<div>
</div>
<div>
Vriendelijke groet,
Chris Kobes</div>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-05-2017 22:10 #1437655
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Matdatum
De Factor 700 zal rond 26 mei bij iedereen op de mat komen te liggen.
Helaas een kleine vertraging door PostNL, maar het voorjaar duurt daarna nog steeds een maand
Let vooral op de 700 Agenda gezien de evenementen in Juni.
De volgende Factor 700 zal o.a. in het teken staan van het taxeren en evt. het verzekeren van je auto.
Mochten daar mensen aan willen bijdragen, dan hoor ik dat graag!
Helaas een kleine vertraging door PostNL, maar het voorjaar duurt daarna nog steeds een maand

Let vooral op de 700 Agenda gezien de evenementen in Juni.
De volgende Factor 700 zal o.a. in het teken staan van het taxeren en evt. het verzekeren van je auto.
Mochten daar mensen aan willen bijdragen, dan hoor ik dat graag!
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2017 18:34 #1437811
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Op de mat
Gisteren viel de nieuwe Factor 700 op de mat, goeie druk, goed gevouwen en volgens afspraak.
Ik hoop dat iedereen hem ook al heeft ontvangen en anders wellicht na het weekend.
Ik hoop dat iedereen hem ook al heeft ontvangen en anders wellicht na het weekend.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2017 18:53 #1437812
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeker, en iedereen bedankt !
Hij viel zeker gister op de mat en ik heb hem met veel plezier gelezen!
Hierbij mijn hartelijk die er aan heeft bijgedragen dat hij weer op de mat lag.
Grote klasse !
Hierbij mijn hartelijk die er aan heeft bijgedragen dat hij weer op de mat lag.
Grote klasse !
Moderators: Jerry Stam