Voorstel nieuwe rubrieken
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2016 17:18 #1105029
door Chris Kobes
Voorstel nieuwe rubrieken is gemaakt door Chris Kobes
Zoals de meeste van jullie wellicht al gelezen hebben zijn er reeds een paar voorstellen geweest voor nieuwe rubrieken in de Factor.
Dit ging om zowel nieuwe voorstellen als verzoeken om oude rubrieken uit het verleden weer te herintroduceren.
Met dit topic wil ik proberen om een overzicht te maken (wellicht is het u al opgevallen…ik ben van de overzichtjes maken
) van de diverse voorstellen en om daar eventueel geïnteresseerde leden voor te vinden.
Onderstaande voorstellen zijn reeds ingediend:
- Klein voorstel interview voor nieuwe leden
- Technische rubriek
- Speciale klus uitgelicht (tijdens een Sleuteldag)
- Upgrade mogelijkheden, ervaring leden
- Het beste van het Forum
- De passie voor Volvo / Maak kennis met…? / Grootlicht
- ...
Let op dit betekend niet dat deze voorstellen al gaan verschijnen in de Factor, maar met behulp van dit topic wil ik o.a. graag meer hulp vinden voor het opstellen van de Factor.
Met het opstellen van het clubblad was het vinden van kopij (en schrijvers) altijd een lastige opgave, echter hoop ik dat we hier in de toekomst meer zekerheid aan kunnen geven.
Dit topic biedt tevens de ruimte om eventueel nieuwe voorstellen te doen of om te discussiëren over ingediende voorstellen of om wellicht al inhoud te koppelen aan de voorstellen.
Hou het alsublieft wel on-topic allemaal, zodat ik het e.e.a. er makkelijk tussenuit kan filteren
Het clubblad dient de gehele club te bedienen en zal dus gevarieerd samengesteld worden met diverse thema's.
PS: Mocht men een voorstel niet op het forum willen bespreken, dan kan men deze uiteraard altijd naar het redactie e-mailadres versturen, <a href="mailto:redactie@volvo700vereniging.nl">redactie@volvo700vereniging.nl
Dit ging om zowel nieuwe voorstellen als verzoeken om oude rubrieken uit het verleden weer te herintroduceren.
Met dit topic wil ik proberen om een overzicht te maken (wellicht is het u al opgevallen…ik ben van de overzichtjes maken

Onderstaande voorstellen zijn reeds ingediend:
- Klein voorstel interview voor nieuwe leden
- Technische rubriek
- Speciale klus uitgelicht (tijdens een Sleuteldag)
- Upgrade mogelijkheden, ervaring leden
- Het beste van het Forum
- De passie voor Volvo / Maak kennis met…? / Grootlicht
- ...
Let op dit betekend niet dat deze voorstellen al gaan verschijnen in de Factor, maar met behulp van dit topic wil ik o.a. graag meer hulp vinden voor het opstellen van de Factor.
Met het opstellen van het clubblad was het vinden van kopij (en schrijvers) altijd een lastige opgave, echter hoop ik dat we hier in de toekomst meer zekerheid aan kunnen geven.
Dit topic biedt tevens de ruimte om eventueel nieuwe voorstellen te doen of om te discussiëren over ingediende voorstellen of om wellicht al inhoud te koppelen aan de voorstellen.
Hou het alsublieft wel on-topic allemaal, zodat ik het e.e.a. er makkelijk tussenuit kan filteren

Het clubblad dient de gehele club te bedienen en zal dus gevarieerd samengesteld worden met diverse thema's.
PS: Mocht men een voorstel niet op het forum willen bespreken, dan kan men deze uiteraard altijd naar het redactie e-mailadres versturen, <a href="mailto:redactie@volvo700vereniging.nl">redactie@volvo700vereniging.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2016 21:14 #1426346
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Te vinden?
Is dit deel van het forum wel te vinden?
Ik had stiekem meer activiteit verwacht gezien de reactie snelheid in het voorgaande topic en de geuite meningen over de inhoud van de Factor
Ik had stiekem meer activiteit verwacht gezien de reactie snelheid in het voorgaande topic en de geuite meningen over de inhoud van de Factor

- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2016 12:42 #1426872
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Oproep aan allen
Graag verzoek ik alle leden om eens na te denken over eventuele nieuwe rubrieken of over andere wijzen om kopij te kunnen verstrekken.
We zijn bezig met het opstellen van de Voorjaar Factor van 2016, maar 'helaas' is er nog voldoende ruimte voor extra kopij.
Zij het over meegemaakte avonturen met de Volvo, de aanschaf van een nieuwe Volvo, vakantieverhalen, verslag met foto's van bijv. een mooie zondagsrit, technische klussen die je eens hebt uitgevoerd, panne langs de weg (ook al hoop ik dat zeer sporadisch te ontvangen
), een eigen review van je Volvo, ...enz.
Lees allen nog eens oude Factor's door en kijk of je ook zulke leuke of informatieve verhalen kunt schrijven
We zijn bezig met het opstellen van de Voorjaar Factor van 2016, maar 'helaas' is er nog voldoende ruimte voor extra kopij.
Zij het over meegemaakte avonturen met de Volvo, de aanschaf van een nieuwe Volvo, vakantieverhalen, verslag met foto's van bijv. een mooie zondagsrit, technische klussen die je eens hebt uitgevoerd, panne langs de weg (ook al hoop ik dat zeer sporadisch te ontvangen

Lees allen nog eens oude Factor's door en kijk of je ook zulke leuke of informatieve verhalen kunt schrijven

- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2016 13:20 #1426888
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Hmm...Leuk.
Ik heb misschien binnenkort wel een verhaaltje. Naar welk adres zou ik mijn verhaal mogen emailen?
Groeten,
Gerben
Groeten,
Gerben
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2016 00:44 #1426922
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Gerben
Het adres staat onder aan het eerste bericht.
groetjes
Mathy
Het adres staat onder aan het eerste bericht.

groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2016 14:37 #1426981
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pooster
Wat ik vroeger(en nog steeds) leuk vond waren poster's, in een klein formaat als zijnde dubbele pagina is daarvoor al ruim voldoende en eventueel mooi op te hangen/in te lijsten.
En als basis kun je altijd beginnen met de mooiste van, altijd leuke extra waardering om op die manier opgelicht te krijgen.
Of vanuit de reclame wereld van vroeger(zal wel iets te maken hebben met enkele rechten maar dat is op te vragen).
En zo kun je altijd een blad mooi vullen in het midden, en hebben we altijd mooie aandenken.
Want een stuk schrijven is niet voor iedereen weg gelegd.
En als basis kun je altijd beginnen met de mooiste van, altijd leuke extra waardering om op die manier opgelicht te krijgen.
Of vanuit de reclame wereld van vroeger(zal wel iets te maken hebben met enkele rechten maar dat is op te vragen).
En zo kun je altijd een blad mooi vullen in het midden, en hebben we altijd mooie aandenken.
Want een stuk schrijven is niet voor iedereen weg gelegd.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2016 11:47 #1427071
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Vulling
Als er niet voldoende kopij is vanuit de club, dan zal het e.e.a. gevuld moeten worden.
Ik heb zelf ook een heel 'archief' aan oude autobladen, welke daarvoor gebruikt kunnen worden.
De 'Mooiste van...' komt sowieso groot in het blad te staan en met nog wat extra's over de eigenaar.
Dan zijn iig alweer 4 van de 36 pagina's gevuld
Maar we staan altijd open voor nieuwe ideeën en personen die ze ook graag willen ondersteunen uitwerken
Ik heb zelf ook een heel 'archief' aan oude autobladen, welke daarvoor gebruikt kunnen worden.
De 'Mooiste van...' komt sowieso groot in het blad te staan en met nog wat extra's over de eigenaar.
Dan zijn iig alweer 4 van de 36 pagina's gevuld

Maar we staan altijd open voor nieuwe ideeën en personen die ze ook graag willen ondersteunen uitwerken

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2016 20:33 #1427075
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Copyright
Hallo Chris
Hou er wel rekening mee, dat die artikelen in die oude bladen waarschijnlijk allemaal onder copyright van de desbetreffende uitgevers vallen. En dat je dus toestemming moet vragen voor publicatie.
groetjes
Mathy
Hou er wel rekening mee, dat die artikelen in die oude bladen waarschijnlijk allemaal onder copyright van de desbetreffende uitgevers vallen. En dat je dus toestemming moet vragen voor publicatie.
groetjes
Mathy
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2016 21:24 #1427076
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Daar hebben we ons in het
Daar hebben we ons in het verleden nog nooit wat van aangetrokken. Heeft nooit problemen opgeleverd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2016 23:22 #1427078
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch maar even opletten
Jij misschien iet Lex, maar ik heb wel degelijk gekeken naar wat ik "herpubliceerde" en van wie het was.
Moderators: Jerry Stam