Evenementen, verslagen

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2016 17:05 #1105028 door Chris Kobes
Evenementen, verslagen is gemaakt door Chris Kobes
Om meer overzicht te bieden leek het me handig om een lijst te maken met evenementen waar nog een verslag voor getypt kan worden voor in de Factor.
Gezien we bij het opstellen van de Factor vaak te kampen hebben / hadden met een tekort aan kopij, wil ik proberen om dit meer te laten leven bij de leden :)

Mochten er mensen aanwezig zijn geweest bij de onderstaande evenementen en zin hebben om een stukje te typen dan hoor ik dat graag:

- Roestpreventieavond, 13 oktober 2015
- Sleuteldag Carlo Schmidt, 24 oktober 2015
- Nordicar sleuteldag, 31 oktober 2015
- Nieuwjaarsreceptie, 14 februari 2016
- Sleuteldag Bosscha, 19 maart 2016

- Sleuteldag Nordicar, 2 april 2016
- Sleuteldag Carlo Schmidt, 9 april 2016
Een verslagje van ca. een half tot een heel A4'tje zou geweldig zijn voor in de Factor, uiteraard mag het altijd meer zijn.
Wij hebben een hele goede redactionele controle, dus twijfel niet om een stukje te typen vanwege een paar spelfoutjes :)
Mocht men niet de tijd hebben om bijv. een tekstje te typen, maar wel foto's hebben gemaakt tijdens de evenementen dan mogen deze ook toegezonden worden.

Ik weet zeker dat de deelnemende garages en de leden het zeer op prijs stellen!

Aanleveren kopij
- Alle kopij altijd inclusief beeldmateriaal (maximaal 20 foto's, in de allerhoogste resolutie/kwaliteit van uw camera)
- Kopij per e-mail naar het redactie e-mailadres van de vereniging, <a href="mailto:redactie@volvo700vereniging.nl">redactie@volvo700vereniging.nl
- Verslagen: max. 400 woorden
Mochten er vragen zijn over het versturen van de verslagen of van de foto's dan kunnen we daarin ondersteunen.
Foto’s ontvangen we graag in het originele formaat i.v.m. het nog kunnen bewerken of vanwege de afdrukkwaliteit in het blad.

Vanuit de redactie al hartstikke bedankt voor de gedane moeite en schroom niet om contact op te nemen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2016 12:09 #1426870 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Update
Het bovenstaande dikgedrukte lijstje is geupdate :)

Niemand die interesse heeft om voor bovenstaande evenementen een tekstje te typen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2016 14:37 #1427023 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Actief benaderen deelnemers
Hoewel ik (nog) geen lid ben geef ik al wel mijn mening.

Jammer dat het lijstje alleen afgelopen evenementen staan vermeld. Van de komende evenementen zullen ook verslagen welkom zijn voor het blad.
Mijn ervaring bij andere clubs is dat de response op dit soort oproepen vrij laag is, deelnemers actief vragen om een verslag te schrijven werkt vaak beter.

• Daniel Wessels (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2016 21:09 #1427029 door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Het lastige met dit Is ook
Het lastige met dit Is ook dat ik weinig zou kunnen schrijven (carlo).
Aan het uiterlijk kan ik niet zien hoe iedereen heet en ik ken niet zoveel mensen daar.
Daarbij al lang geleden en heb zelf niet gesleuteld.
Misschien wel eens handig wanneer leden hun naam of username opspelden oid.

Ben het wel met Marchel eens...
Ik pas iig omdat ik veel te weinig info heb om te kunnen delen.

Grtz Daniel

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2016 15:01 #1427039 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Actief benaderen is goed
Actief benaderen is altijd goed en uiteraard staan alle evenementen vermeld in de kalender hier op de website.
We hebben een leuk en mooi clubblad en daar komen verhalen in te staan over de dingen die onze leden meemaken, zij het over bovenstaande evenementen of andere items.
Het actief benaderen werd vroeger ondervangen met twee personen voor de acquisitie, maar helaas is dat komen te vervallen en hier is nog geen opvolging voor gevonden.
Momenteel probeer ik het e.e.a. levendig te maken door dit aparte segment op het forum te plaatsen.
Ook ik ken niet alle leden en weet niet direct welk gezicht waarbij hoort, maar dat zou op termijn enigszins moeten gaan veranderen :)
Afgelopen ALV is er al een stap gezet door de bespreking van de Concept Visie en de voornemens om te gaan werken met werkgroepen.
De redactie voor de Factor is nu eigenlijk 'zwaar' onderbezet en ik hoop op termijn toch meer mensen te kunnen betrekken bij het clubblad, want `vele handen maken licht werk`.
@Daniel / wessdan:
Om heel eerlijk te zijn vind ik zelfs een klein stukje tekst voldoende als ik niks heb :)
Het blad moet ook uitnodigen om er voor te zorgen dat er meer mensen op de sleuteldagen komen, het werkt natuurlijk allemaal twee kanten op.
Wellicht kun je iets schrijven over hoe de dag is verlopen of wat je zelf hebt gedaan.
Nogmaals het hoeven niet hele epistels te zijn, maar als ik meerdere stukjes krijg kan ik ook alles combineren tot een verslag door de deelnemers.
Iets is altijd beter dan niets laten we maar zeggen :)

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2016 12:19 #1427354 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Update
Weer twee evenementen toegevoegd aan de reeds succesvol voltooide evenementen.
Mochten hier mensen bij aanwezig zijn geweest en foto's hebben gemaakt of een klein stukje tekst willen schrijven hoor ik het graag.

Zie tevens het eerste bericht voor wat meer informatie voor hoe aan te leveren.

PS: Voor andere voorstellen voor kopij kun je hier terecht, volvo700vereniging.nl/factor/voorstel-nieuwe-rubrieken

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-05-2016 12:13 #1428120 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb net ( ik hoop nog net
Ik heb net ( ik hoop nog net op de valreep en niet erover...) een stukje naar je opgestuurd Chris!

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-05-2016 15:16 #1428123 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Bedankt en goed ontvangen!
Die heb ik in goede orde mogen ontvangen incl. je foto's :)
Het stukje zal in de zomer editie komen te staan van augustus/september, de huidige zit vol en kan binnenkort gedrukt gaan worden.

• Bas Walhof
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-05-2016 21:10 #1428126 door Bas Walhof
Beantwoord door Bas Walhof in topic ik wil wel een tekstvoorzet maken
van mijn bezoek aan Carlo op 9 april en de airco dag op 23 april.
Heb op beide dagen ook een aantal foto's gemaakt.
Misschien dat Peter en Hedwig die bij Carlo met hun 780 waren de tekst kunnen aanvullen? Zo ook van de airco dag waar ik Marchel (780), Johan(740), Marc (940) en Ger (760) heb gesproken.
Laat maar weten.

• Bas Walhof
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-05-2016 21:14 #1428127 door Bas Walhof
Beantwoord door Bas Walhof in topic en paar foto's
paar foto's

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC