Lassen roestschade

• Yannic Nuijt
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-12-2025 22:21 #1479516 door Yannic Nuijt
Lassen roestschade is gemaakt door Yannic Nuijt
Goedendag,

Helaas is mijn 940 afgekeurd voor de APK (loopt nu tot 18 januari) vanwege roestschade in zowel beide accubakken, beide dorpels en ook zijn er nog wat plekjes in de wielkasten die aandacht verdienen.
Maar ondanks dat ik wel wat ervaring heb met lassen is dit toch wel een klus die mijn pet te boven gaat. En heb er eigenlijk ook niet de tijd voor omdat ik midden in een verbouwing van mijn huis zit.
Alleen ziet mijn garagist het niet zitten om dit op te pakken en wordt het een zeer kostbaar geheel. En een aantal bedrijven in de buurt die ik heb aangeschreven zitten aankomende tijd helemaal vol. 

Is er iemand die nog een bedrijf weet waar ik mogelijk terecht zou kunnen om dit op te lossen of een hobbyist die er ervaring mee heeft en dit voor een passende vergoeding voor mij wilt lassen?
Woon in Huizen dus iets in die omgeving zou mooi zijn maar als het wat verder weg is dit natuurlijk ook geen probleem.

Hopelijk heeft iemand de tip zodat ik mijn Volvo nog op de weg kan houden.

Groet, Yannic

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Han Misdom
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
23-12-2025 23:05 #1479517 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Lassen roestschade
Als je in Google maps "APK lassen" invoert dan krijg je diverse hits bij jou in de omgeving.

• Rob Versteeg
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2025 10:34 #1479521 door Rob Versteeg
Beantwoord door Rob Versteeg in topic Lassen roestschade
Heeft Camille van Auto&Emotie geen tijd?

• Yannic Nuijt
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2025 11:50 #1479522 door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Lassen roestschade
Dank voor je antwoord. Dit is iets wat ik uiteraard heb gedaan. Alleen zijn dit echter ook de bedrijven waar ik van te horen heb gekregen dat ze vol zitten met werk en/of momenteel niet reageren omdat ze gesloten zijn ivm kerstvakantie.

auto en emotie had ik nog niet in het vizier alleen werd daar de net de telefoon niet opgenomen dus denk dat die ook vakantie hebben momenteel.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC