Spoiler klemmen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-01-2021 20:34 #1110426 door V700 register
Spoiler klemmen is gemaakt door V700 register
hoi, ik heb een originele volvo spoiler met derde remlicht weten te bemachtigen.
Alleen ik heb de originele klemmen er niet bij en die zijn ook niet meer leverbaar..
Nou lijkt het erop dat dat die klemmen stalen U-profielen zijn. Weet iemand de maat van die klemmen? Ik kom na veel zoeken niet verder dan dat ze ongeveer 20 mm zijn.
Is er ook een tekening beschikbaar van de aansluiting van het derde (vierde ) vierde remlicht? Ik heb hem hier wel eens voorbij zien komen, maar krijg hem niet meer tevoorschijn als ik de zoekfunctie gebruik.

Er zit geen stekker meer aan de spoiler dus ik moet nog even kijken of ik het remlicht aansluit op de trekhaak kabel of op zijn originele plek. Ik lees dat de originele aansluiting zorgt voor een 'balans probleem' en dus het oranje lampje laat aangaan bij het remmen.
Klopt het dat de verlichting van de trekhaak niet mee doet in deze balansmeting??

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• noppen20
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
21-01-2021 10:52 #1465165 door noppen20
Beantwoord door noppen20 in topic Montageinstructie -
Montageinstructie - Dakspoiler met remlicht

Heb er even een nieuw topic voor aangemaakt, zodat deze in het vervolg makkelijker terug te vinden is.

Staat hier:
volvo700vereniging.nl/exterieur/montagei...spoiler-met-remlicht

Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2021 20:33 #1465184 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dankjewel!
Als het weer weer wat beter is en de spoiler gespoten is ga ik hem monteren. Ik zal een fotootje plaatsen van het resultaat.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC