Bumper ingedeukt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2018 23:43 #1107966
door V700 register
Bumper ingedeukt. is gemaakt door V700 register
Ik heb een volvo gekocht waarbij de bumper is ingedeukt.
Nu vertelde de eigenaar dat de bumper met een soort veer is gemonteerd, en die bij iets hardere klap ingedrukt blijf staan.
En dat als ik aantal nieuwe (sorry voor de slechte omschrijving) "veren" erop zet de bumper weer goed zit.
Weet iemand wat ik bedoel
? Hoe kan ik aan die onderdelen komen ?
Is dit makkelijk zelf vervangbaar?
Bedankt.
Nu vertelde de eigenaar dat de bumper met een soort veer is gemonteerd, en die bij iets hardere klap ingedrukt blijf staan.
En dat als ik aantal nieuwe (sorry voor de slechte omschrijving) "veren" erop zet de bumper weer goed zit.
Weet iemand wat ik bedoel

Is dit makkelijk zelf vervangbaar?
Bedankt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-06-2018 13:44 #1446796
door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Schokdempers
Heb dit zelf ook een keertje gehad alleen was het bij mij zo de dempers nog goed waren maar de platen waar de bumper op gemonteerd zat verbogen waren.
Maar dit is in een uurtje ofzo wel te vervangen.
Gaat om de volgende onderdelen; www.skandix.de/en/spare-parts/body/body-...absorber-bumper/557/
Maar zoals je ziet zijn ze niet meer tot slecht verkrijgbaar, dus wat je het beste kan doen in naar de sloop toe gaan en ze daar van een wagen af trekken waar de voorkant/achterkant nog in goede conditie is. Of je kan Timen even een berichtje sturen, die heeft ze misschien ook nog wel 2e hands of nieuw voor je liggen.
Maar weet je zeker dat de carrosserie verder nog wel recht is?
Maar dit is in een uurtje ofzo wel te vervangen.
Gaat om de volgende onderdelen; www.skandix.de/en/spare-parts/body/body-...absorber-bumper/557/
Maar zoals je ziet zijn ze niet meer tot slecht verkrijgbaar, dus wat je het beste kan doen in naar de sloop toe gaan en ze daar van een wagen af trekken waar de voorkant/achterkant nog in goede conditie is. Of je kan Timen even een berichtje sturen, die heeft ze misschien ook nog wel 2e hands of nieuw voor je liggen.
Maar weet je zeker dat de carrosserie verder nog wel recht is?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-06-2018 16:39 #1446799
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt 1up, ik heb de auto
Bedankt 1up, ik heb de auto nog niet en zover ik kon zien waren de (vierkante) bevestigings plaatjes niet gebogen.
De bumper zelf zag er ook nog goed uit....
De bumper zelf zag er ook nog goed uit....
Moderators: Jerry Stam