Welke caravanspiegels voor 940?
- Lars Rengersen
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
20-04-2017 01:36 #1106648
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Welke caravanspiegels voor 940? is gemaakt door Lars Rengersen
Voor mijn 940 ben ik op zoek naar caravanspiegels.
Ik heb al een <a href=" volvo700vereniging.nl/content/gezocht-caravanspiegels-voor-940 ">gezocht advertentie geplaatst, maar mocht nou niemand nog iets hebben liggen, wat is dan tegenwoordig een aanrader om nieuw te kopen?
Ik las al over Emuk of Special mirror, maar die zijn nieuw (voor zo ver ik heb kunnen vinden) niet meer te koop voor de 940. Mijn voorkeur gaat uit naar een setje die je op de gewone buitenspiegels vastzet. Liefst met spiegels+armen die afneembaar zijn zodat de houder kan blijven zitten.
Welk merk en type is aan te raden?
Ik heb al een <a href=" volvo700vereniging.nl/content/gezocht-caravanspiegels-voor-940 ">gezocht advertentie geplaatst, maar mocht nou niemand nog iets hebben liggen, wat is dan tegenwoordig een aanrader om nieuw te kopen?
Ik las al over Emuk of Special mirror, maar die zijn nieuw (voor zo ver ik heb kunnen vinden) niet meer te koop voor de 940. Mijn voorkeur gaat uit naar een setje die je op de gewone buitenspiegels vastzet. Liefst met spiegels+armen die afneembaar zijn zodat de houder kan blijven zitten.
Welk merk en type is aan te raden?
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2017 07:32 #1436667
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Originele natuurlijk! Zou de
Originele natuurlijk! Zou de dealer ze nog kunnen leveren?
20-04-2017 11:48 #1436688
door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Plaatje?
Op het web heb ik er geen spoor van kunnen ontdekken.
Heb je er toevallig een plaatje en/of onderdeelnummer van?
Heb je er toevallig een plaatje en/of onderdeelnummer van?
20-04-2017 13:31 #1436690
door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Special Mirror
Heb inmiddels een mooi setje Special Mirrors gescoord.
Moderators: Jerry Stam