Doppen, LM en LM deksels: Vraag & Aanbod
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-12-2016 15:43 #1106162
door V700 register
Doppen, LM en LM deksels: Vraag & Aanbod is gemaakt door V700 register
De winterbanden, op Adhara's, liggen er onder. Ik wilde eenvoudige de deksels van de rigels (?) overzetten maar helaas bleek een van de 4 deksels te ver heen te zijn en heb ik dus een lelijk LM wiel zonder deksel.
De doppen die wel passen zijn zilvergrijs met WITTE opdruk. Ik heb ook vergelijkbare met ZWARTE tekst en opdruk, maar die passen niet op dat wiel
Wat ik ook nog heb zijn 8 chromen deksels voor staal (Denk ik), zo'n 20 centimeter doorsnede en met dopjes waar volvo op staat. Zal wel van een 200 of 700 geweest zijn, ben eerlijk gezegd kwijt hoe ik daar aan ben gekomen.
Vraag: Hoe kan ik aan een vierde deksel voor de Adhara's komen, het liefst natuurlijk met witte opdruk? Zijn ze nog te koop of moet ik een complete LM kopen?
Iemand een tip?
Dank!
PS:
Is er niet ooit een overzicht geweest van alle Volvo velgen, deksels en die grote doppen?
De doppen die wel passen zijn zilvergrijs met WITTE opdruk. Ik heb ook vergelijkbare met ZWARTE tekst en opdruk, maar die passen niet op dat wiel
Wat ik ook nog heb zijn 8 chromen deksels voor staal (Denk ik), zo'n 20 centimeter doorsnede en met dopjes waar volvo op staat. Zal wel van een 200 of 700 geweest zijn, ben eerlijk gezegd kwijt hoe ik daar aan ben gekomen.
Vraag: Hoe kan ik aan een vierde deksel voor de Adhara's komen, het liefst natuurlijk met witte opdruk? Zijn ze nog te koop of moet ik een complete LM kopen?
Iemand een tip?
Dank!
PS:
Is er niet ooit een overzicht geweest van alle Volvo velgen, deksels en die grote doppen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-12-2016 23:43 #1433146
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Adhara's delen hun naafdoppen
Adhara's delen hun naafdoppen dacht ik met Hydra's, Pegasus en nog wat andere velgen, dus die zijn wel te vinden. Ik verwacht dat de sloop in Noordwolde er wel zal hebben, of anders Klaas Oost in Hoogeveen, combigarage in Hoogezand of zoiets wel.
De doppen die je nu gebruikt zullen niet van een Rigel zijn, want dat gaat echt niet passen op een Adhara velg. Kijk maar eens in de velgentabel: volvo700vereniging.nl/node/21179
De doppen die je nu gebruikt zullen niet van een Rigel zijn, want dat gaat echt niet passen op een Adhara velg. Kijk maar eens in de velgentabel: volvo700vereniging.nl/node/21179
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-12-2016 19:26 #1433157
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic Misschien?
JP, misschien ben ik op zoek naar zo'n RVS naafdop met diameter 20 cm. Ze zitten mogelijk op mijn Derseus velgen en enkele daarvan zou ik graag een keer vervangen door mooiere exemplaren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-12-2016 20:09 #1433159
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zijn gewoon bij de dealer te
Zijn gewoon bij de dealer te krijgen, iig de plastic zoals op de Hydra's. Niet denken dat er kleurverschil is, even eerst de velgen poetsen, ik schrok eerst namelijk. Miste er 20, betaalde 20 euro per stuk. Vond ik wel schappelijk voor een auto van 26 jaar oud.
Even een velg demonteren, Volvo nummer opschrijven en de dealer bellen.
Even een velg demonteren, Volvo nummer opschrijven en de dealer bellen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2016 14:40 #1433180
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank voor de tips!
Even wat spoed er achter zetten.
@Federer, ik heb geen idee wat waarop past, kan me niet herinneren van welke baksteen ze afkomstig zijn. Heb er wel wat gehad sinds 1992 of daaromtrent...
Bel me anders maar een keer, dan kijken we wel hoe of wat. Komende maand staan er allerlei trips gepland, deels met OV en deels met VOlvo! 0646 38 28 27
@Federer, ik heb geen idee wat waarop past, kan me niet herinneren van welke baksteen ze afkomstig zijn. Heb er wel wat gehad sinds 1992 of daaromtrent...
Bel me anders maar een keer, dan kijken we wel hoe of wat. Komende maand staan er allerlei trips gepland, deels met OV en deels met VOlvo! 0646 38 28 27
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2016 18:33 #1433187
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic Opmeten
JP, ik zal eerst de mijne opmeten hoe groot ze precies zijn en maak dan meteen een foto van (vd week).
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2016 18:56 #1433188
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic Gemeten en foto gevonden op onze site
volvo700vereniging.nl/content/derseus-wieldop
ze zijn idd 24,5 cm in doorsnede, zojuist gemeten.
Zijn ze dit?
ze zijn idd 24,5 cm in doorsnede, zojuist gemeten.
Zijn ze dit?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2016 07:40 #1433194
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Chroom
De mijne glimmen volgens mij veel meer. Ga na de kerst wel opmeten, nu eerst een festival afronden en een dochter terug uit Australië vieren

Moderators: Jerry Stam