Group-buy Snowcap (inschrijving gesloten)
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2017 17:37 #1433757
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic NUL
Nou Gerben, gelet op het aantal reacties (nul), zijn wij kennelijk de enige twee die nog geen snowcap hebben ontvangen...
Adriaan

Adriaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2017 20:55 #1433764
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Update
Nee, meer dan twee! Ik heb ze ook nog niet ontvangen hoor.
Uit een bijlage van Daniël zijn mail kan je afleiden hoeveel je totaal moet betalen dus ook hoeveel het tweede deel is.
Beter dat Daniël weer even een update geeft.
Uit een bijlage van Daniël zijn mail kan je afleiden hoeveel je totaal moet betalen dus ook hoeveel het tweede deel is.
Beter dat Daniël weer even een update geeft.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2017 21:46 #1433766
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Heb hem inderdaad ook nog
Heb hem inderdaad ook nog niet ontvangen..
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2017 00:05 #1433768
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic ...
...en Daniel zwijgt (voorlopig) in alle talen...
Daniel?
Adriaan
Daniel?
Adriaan
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2017 03:46 #1433769
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Hoi allen,
Hoi allen,
Heb zojuist een update verstuurd.
Adriaan, ik kan jou caps nog niet versturen, je hebt nog geen verzendkosten betaald.
Anton, die van jou liggen reeds verpakt, klaar voor verzenden (makkelijk onthouden, waren maar 2 deelnemers met 2 caps en de andere met 2 is al de deur uit).
Gerben, alles staat in de excel lijst.
Stinos, jij wil definitief verzenden? Dan klopt het bedrag bij jou in de lijst niet. Dan moet daar 6,50 euro bij.
Ik heb in totaal nog 5 betalingen (met Stinos erbij 6) niet of niet compleet binnen van de te verzenden caps aan de restende 7 (incl Stinos
(zie lijst).
Zoals in mail ook beschreven kom ik volgende week naar Woudenberg.
Laat ff weten of je er ook naartoe gaat, dan kan ik de cap meenemen. Scheelt verzendkosten.
Ben er wel pas vanaf +/- 15:00u ivm werk.
Trouwens, ik leef niet op het internet.
Mocht je om een of andere rede snel antwoord willen hebben dan lukt je dat bij mij niet via internet.
Ik heb jullie allen mn telefoonnummer gegeven, via sms of whatsapp zie ik het sneller (niet dat dit iets levensbedrijgens is maar dat terzijde).
Weet in ieder geval wel, mocht ik dit nog een keer doen (wat ik betwijfen) dan met andere voorwaarden.
Was een leermoment. Kunnen altijd onverwachte zaken bij waar je van te voren niet bij stilstaat. Had ook verwacht een rustige tijd te hebben maar helaas was tegendeel waar.
Nu weer alles zo goed als normaal.
Behalve werk aan Volvo van mn vrouw, is nl ook blijven liggen maar rijd nog...
Komt volgende week wel ergens. Eerst dit nu afhandelen.
Grtz, Daniel
Heb zojuist een update verstuurd.
Adriaan, ik kan jou caps nog niet versturen, je hebt nog geen verzendkosten betaald.
Anton, die van jou liggen reeds verpakt, klaar voor verzenden (makkelijk onthouden, waren maar 2 deelnemers met 2 caps en de andere met 2 is al de deur uit).
Gerben, alles staat in de excel lijst.
Stinos, jij wil definitief verzenden? Dan klopt het bedrag bij jou in de lijst niet. Dan moet daar 6,50 euro bij.
Ik heb in totaal nog 5 betalingen (met Stinos erbij 6) niet of niet compleet binnen van de te verzenden caps aan de restende 7 (incl Stinos

Zoals in mail ook beschreven kom ik volgende week naar Woudenberg.
Laat ff weten of je er ook naartoe gaat, dan kan ik de cap meenemen. Scheelt verzendkosten.
Ben er wel pas vanaf +/- 15:00u ivm werk.
Trouwens, ik leef niet op het internet.
Mocht je om een of andere rede snel antwoord willen hebben dan lukt je dat bij mij niet via internet.
Ik heb jullie allen mn telefoonnummer gegeven, via sms of whatsapp zie ik het sneller (niet dat dit iets levensbedrijgens is maar dat terzijde).
Weet in ieder geval wel, mocht ik dit nog een keer doen (wat ik betwijfen) dan met andere voorwaarden.
Was een leermoment. Kunnen altijd onverwachte zaken bij waar je van te voren niet bij stilstaat. Had ook verwacht een rustige tijd te hebben maar helaas was tegendeel waar.
Nu weer alles zo goed als normaal.
Behalve werk aan Volvo van mn vrouw, is nl ook blijven liggen maar rijd nog...
Komt volgende week wel ergens. Eerst dit nu afhandelen.
Grtz, Daniel
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2017 05:39 #1433770
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Communicatie groot goed
Hallo Daniel,
Dank voor mail. Gelukkig niets 'levensbedrijgens'.
Overigens is de group buy door jou persoonlijk gestart en georganiseerd via de V700 webpagina (internet) en niet via sms of whatsapp. Dat jij niet op internet leeft, maakt een en ander daardoor onnodig ingewikkeld voor beide partijen. Ik ook niet, maar iedereen die op de group buy heeft ingetekend, verwacht dan wel dat je via de V700 site (internet) communiceert, bij voorbeeld over eventuele vertraging bij het verzenden. Inderdaad een leermoment, dunkt me.
Ik ben aanwezig op de receptie dus verzendkosten, waar je overigens ook niet over hebt gecommuniceerd, niet van toepassing.
Excuses bij voorbaat geaccepteerd.
Adriaan
Dank voor mail. Gelukkig niets 'levensbedrijgens'.
Overigens is de group buy door jou persoonlijk gestart en georganiseerd via de V700 webpagina (internet) en niet via sms of whatsapp. Dat jij niet op internet leeft, maakt een en ander daardoor onnodig ingewikkeld voor beide partijen. Ik ook niet, maar iedereen die op de group buy heeft ingetekend, verwacht dan wel dat je via de V700 site (internet) communiceert, bij voorbeeld over eventuele vertraging bij het verzenden. Inderdaad een leermoment, dunkt me.
Ik ben aanwezig op de receptie dus verzendkosten, waar je overigens ook niet over hebt gecommuniceerd, niet van toepassing.
Excuses bij voorbaat geaccepteerd.
Adriaan
- Reinier Verbeek
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
16-01-2017 09:23 #1433774
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic niet gecommuniceerd?
Ik had zelf de mail van Daniel met de openstaande kosten gemist, dus ik had nog niet betaald. Net wel alle oude mails van Daniel bekeken en daar komen de verzendkosten wel heel regelmatig terug Adriaan. Zie dat jij 25,32 moest betalen en 18,82 hebt betaald. In de tekst komt "verzendkosten" 18 keer voor, vanaf het de eerste mail.
Ik vind het helemaal geen probleem dat Daniel niet op het internet leeft en houd het bij een zeer welgemeend bedankt!!! Er is wat mij betreft geen aanleiding om excuses te vragen of te accepteren, of leermomenten te benoemen. Gewoon supertof dat hij alles regelt.
Daniel bedankt voor alle moeite, inclusief het belangeloos verpakken en wegbrengen van alle caps.
Groet reinier
Ik vind het helemaal geen probleem dat Daniel niet op het internet leeft en houd het bij een zeer welgemeend bedankt!!! Er is wat mij betreft geen aanleiding om excuses te vragen of te accepteren, of leermomenten te benoemen. Gewoon supertof dat hij alles regelt.
Daniel bedankt voor alle moeite, inclusief het belangeloos verpakken en wegbrengen van alle caps.
Groet reinier
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2017 12:35 #1433780
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je wel daniel
Daniël, goed dat je weer even een update hebt gegeven. En zoals Reinier schrijft: supertof dat je alles belangeloos regelt. Temeer omdat je al genoeg aan je hoofd had/hebt en toch nog kans hebt gezien om een groupbuy voor ons te organiseren. Super!
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2017 13:52 #1433786
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Wat Daniel niet hier, maar
Wat Daniel niet hier, maar wel in de mail vermeldt: volgende week is de ALV, en daar zal hij ook zijn. Ik heb afgesproken dat ik de snowcap dan ontvang (maar ja: hij was dan ook niet voor mijn dagelijkse auto bedoeld, dus heb helemaal geen haast...)
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2017 19:51 #1433834
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Update:
Update:
Alle te versturen Caps zijn verpakt.
De 2 die reeds klaar stonden zijn nog niet weg, breng ze allemaal tegelijk.
Willem, Thx voor aanvulling. Dat was eigenlijk de hoofdboodschap maar Is Mr ontschoten.
Als het nog lukt gaan ze vanavond nog naar de post, anders donderdag ochtend.
Grtz, daniel
Alle te versturen Caps zijn verpakt.
De 2 die reeds klaar stonden zijn nog niet weg, breng ze allemaal tegelijk.
Willem, Thx voor aanvulling. Dat was eigenlijk de hoofdboodschap maar Is Mr ontschoten.
Als het nog lukt gaan ze vanavond nog naar de post, anders donderdag ochtend.
Grtz, daniel
Moderators: Jerry Stam