Moeizaam dichtvallen bestuurdersdeur 940
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2016 10:31 #1106007
door Stijn Terstappen
Moeizaam dichtvallen bestuurdersdeur 940 is gemaakt door Stijn Terstappen
Bij mijn 940 merk ik de laatste tijd steeds meer moeite bij het dichtvallen van de deur.
Je moet een redelijke zet geven wil hij in 1x goed in de deurvanger vallen. Bij een normaal/ licht duwtje haakt hij er wel in maar slaat hij niet volledig dicht.
Of kan het zijn omdat de binnenkant van mijn deurpaneel niet volledig meer aansluit aan de deur?
Hebben hier meer mensen ervaring mee? mijn overige deuren vallen namelijk vloeiend dicht met een subtiel zetje..
Ik ga maar eens proberen om de deurvanger een paar mm te verplaatsen, hoewel mijn scharnier ook niet nieuw meer is..
Grt Stijn
Je moet een redelijke zet geven wil hij in 1x goed in de deurvanger vallen. Bij een normaal/ licht duwtje haakt hij er wel in maar slaat hij niet volledig dicht.
Of kan het zijn omdat de binnenkant van mijn deurpaneel niet volledig meer aansluit aan de deur?
Hebben hier meer mensen ervaring mee? mijn overige deuren vallen namelijk vloeiend dicht met een subtiel zetje..
Ik ga maar eens proberen om de deurvanger een paar mm te verplaatsen, hoewel mijn scharnier ook niet nieuw meer is..
Grt Stijn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2016 18:15 #1431802
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schanier
Check even je scharnierpennen. Bij mij komt ie langzaam omhoog en dan zakt de deur kennelijk iets. Dat voel je bij het dichtslaan. Als ik dat voel druk ik de pen weer even naar beneden aan en is het weer een week of wat verholpen.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2016 18:37 #1431803
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Goede tip Thanks! Bedoel je
Goede tip Thanks! Bedoel je hiermee de ''veer'' als ware?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2016 17:57 #1432930
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het zijn meestal de 2
Het zijn meestal de 2 scharnieren, afstellen op de deur, 4x bout losdraaien. Kan een rotklusje zijn, vooral om m 100% luchtdicht te krijgen op de deurruber.
Moderators: Jerry Stam